in my life
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
en als je nu een goede advocaat hebt.. en goed kan acteren kan je ze voor duizenden euros aanklagen
gewoon net doen of je heeeeel erg geschocked was 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoewel ze vrij snel te bewegen zijn je apparatuur weer terug te nemen.[/QUOTE zei:Zal wel zijn omdat ze opdracht kregen van de bazen, gewoon terugpakken en doorverkopen naar de rest van de kudde, elke keer weer ;-)
Humor om te zien hoe Mediamarkt in mijn ogen terecht de schuld bij HP legt. Ik denk dat HP schuld heeft want je hebt na het opstarten van de laptop het Windows installatie-gebeuren gekregen, dat is bij een door Mediamarkt ingeleverde gebruikte laptop niet waarschijnlijk dat dat zou gebeuren.
En dan grappig dat HP de schuld bij zijn afzetkanaal legt (i.c. Mediamarkt), volstrekt negerend wat jij HP voor de voeten hebt geworpen.
Nogmaals: In mijn beleving is hier niet Mediamarkt schuld, maar HP. Een apart verhaal is het allemaal wel.
Tijs.
Ik denk dat je op basis van de informatie indeze draad niet kan zeggen waar de schuld ligt.
Of het nou bij de MM is waar een handige jongen de recovery procedure redelijk kent maar niet helemaal goed uitgevoerd heeft of dat het een defecte machine die bij HP refurbished is en weer terug gestuurd is naar MM is niet bekend.
Zonder bewijs van 1 van beide bedrijven dat de laptop bij de ander lag in september (en ja bij ruil acties zijn dat soort onvangst/verzend brieven altijd aanwezig) kun je dat niet zeggen.
Het kan zelfs nog de vorige eigenaar zijn geweest die de laptop gerecoverd heeft (ging fout) en terugbracht als "niet gebruikt". MM figuur start op, ziet initiele boot en denkt oh, ok. en stop hem weer netjes in de doos.
dat ik alle kans loop bij hen een produkt te kopen 'voor nieuw' dat uiteindelijk al eerder verkocht en gebruikt is door een ander ..... lekker!
Even het vervolg . .......
Ik heb een kopie van mijn email aan HP doorgestuurd naar Radar. Ik zal ook nog het antwoord van HP doorsturen naar Radar. Als ik mijn verhaal doorvertel aan anderen, blijkt dat veel mensen slechte ervaringen hebben gehad met Media Markt. Hoe meer mensen het weten, hoe beter. Het is gewoon bedrog!! Ik denk dat het wettelijk verboden is, gebruikte goederen als nieuw en voor de nieuwprijs door te verkopen.
Ik ga natuurlijk NOOIT MEER iets kopen bij de Media Markt!!!
Groeten van Ria
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.