Port Forwarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul_United

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,

Ik heb een Sitecom DC-202-V2 router en ik zou graag een port wille forwarde zodat ik mn eigen Counter-Strike server kan opstarten. Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet doen dus kan iemand dit makkelijk voor mij uitleggen?

Alvast Bedankt

Nee, ik ben nogal een leek en mn engels is niet van het hoogste niveau, kunt u stap voor stap uitleggen hoe ik het moet doen?
BVD

Mja ik ken de sitecom zelf niet, misschien kun je het webadres in http://babelfish.altavista.com/ invullen en vertalen naar het nederlands.

Veel duidelijker dan de site kan ik het niet uitleggen, elke optie is wel uitgelegd volgensmij. Als een optie je niet duidelijk is of je komt er niet uit vraag je het maar, daar zijn we hier voor.

Bedankt, ik kom nu tot het Virtual servers menu nadat ik 192.168.0.1. in heb gevoerd. Maar stap 5 snap ik niet, als dat me is uitgelegd is het me duidelijk :)

Laatst bewerkt:
Kom je al een heel eindje. :)
Dit is mijn idee over de virtual server tab van sitecom:

1. Dit laat de al reed aangemaakte regels zien. Als je hier door heen browsed dan zie je de eigenschappen van de regel in het eigenschappen gedeelte (7) veranderen.

Wanneer je een nieuwere regel wilt aanmaken hoef je hier verder niets mee te doen. (dit is voorals je de eigenschappen van een bestaande regel wilt bekijken en/of aanpassen, b.v. meerdere poorten opgeven etc.)

2. Het gehele server gedeelte laten we voor wat het is en we gaan verder in het properties gedeelte (7) bij 2.
    Hier geven we de naam op waaraan we de nieuwe regel mogen herkennnen in het servermenu (1).

De mogelijkheid om enabled uit te vinken is vooral als de je de regel wilt bewaren, maar tijdelijk niet wilt gebruiken.
    Daar we nieuwe regel willen gaan aanmaken, moet ie op enabled staan.