Port forwarden, ik loop vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bij 2315, als ik apply zeg, zegt hij:
ERROR: Unable to add the specified NAT entry !!

Hij voegt ze dus niet toe. Hoe komt dat?

2 dingen zijn mogelijk, denk ik:
1. Het aantal te openen poorten is beperkt in je router
2. Je hebt al een regel waar poort 2315 in wordt gebruikt

Tijs.

Ja het gekke is, ik heb 2320 bijvoorbeeld al toegevoegd. Alleen zie ik hem niet, als ik hem weer wil toevoegen, dan geeft ie Error.

Ik was net met toevoegen tot 2323. Nu ik 2324 toe wil voegen kan dat wel. en er verschijnen steeds weer meer porten. Wellicht dat het gewoon even duurt voordat ze ertussen komen dan.

Nu laat ie ineens de poorten tot en met 2316 zien en niet verder...

Druk gewoon tussentijds op Save All.

Ik denk dat je ze dan weer gewoon te zien krijgt. Eventueel open je het configuratiescherm van je router daarna even opnieuw, voor een nieuw overzicht.

Tijs.

Ik ben nu bij 2350 ongeveer. Ik zie de toegevoegde porten niet meer staan. Als ik ze toe wil voegen (2300 poorten die ik dus al gedaan heb) dan zegt 'ie Ubable tot blablabla. Dat betekend dus dat hij ze wel detecteerd. Alleen zie ik ze niet. De ene keer zie ik 27 poorten, en dan ineens maar 3....

Nu geeft ie zelf aan: There are no NAPT entries defined!

En nu wil hij niets meet toevoegen! Al dat werk dus voor niets...?

Laatst bewerkt:
Je kunt het ook m.b.v. Telnet doen.

Start -> Uitvoeren -> Telnet 10.0.0.138
Login zoals je gewend bent

Doe dan (voor het toevoegen van een TCP poort):

nat create protocol=TCP inside_addr=10.0.0.151 inside_port=poortnummer outside_addr=0 outside_port=poortnummer foreign_addr=0 foreign_port=poortnummer

Voor UDP
nat create protocol=UDP inside_addr=10.0.0.151 inside_port=poortnummer outside_addr=0 outside_port=poortnummer foreign_addr=0 foreign_port=poortnummer

poortnummer vervangen door de poort die je wilt toevoegen.

Voor overzicht van geopende poorten:

Verdere documentatie: hier, vanaf pagina 277. (NAT Enable commando).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan