Port forwarden lukt, maar ports zijn niet open?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je hebt dit van buiten je thuisnetwerk laten testen?

De ip-instellingen van de camera zijn in ieder geval goed, incl. standaardgatewayadres.
[Mijn horizonbox heeft ook 192.168.192.1]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Cam

Tijs

Jawel, als ik op mijn mobiel de WiFi uitzet moet het toch werken met G3.

Rinus

Vlgs. deze link moet je ook "Blokkeren WAN" afzetten in het Geavanceerd gedeelte van de Horizon box.
tijs.

Cam

Tijs

Helaas, alle instellingen ingegeven, maar nog geen beeld!!
Om misverstanden te voorkomen, met welk IP adres moet ik de camera benaderen op mijn mobiel?
Volgens mij heb ik alles wel geprobeert.

bvd

Rinus
:mad:

Overigens kan het ook zijn dat je verplicht Internet Explorer moet gebruiken. Kijk in de handleiding van de camera of test met je telefoon op wifi.

Tijs.

Internet

Tijs

Als ik met mijn mobiel contact maak met mijn draadloze netwerk werkt het perfect, alleen niet als ik buiten bereik van mijn netwerk ben, dan werkt het niet, ik werk met internet explorer.
Verder heb ik alle instellingen geprobeerd, als ik in de browser van mijn telefoon het IP adres ingeef wat ik krijg bij " watismijnip " krijg ik de melding 404Not Found.

Rinus

Zoals ik al zei moet je testen van buiten je eigen netwerk, en dan verbinden met wat watismijnip zegt, indien die opgeroepen van binnen je thuisnetwerk.

Blijkbaar heb je internet explorer op je mobiel? En "binnendoor" werkt dat prima?

Dan nog eens dat watismijnip verhaal noteren, verbinding verbreken met je thuisnetwerk en dan via mobiel internet verbinden met het zojuist opgeschreven watismijnip ip-adres vanuit de browser op je mobiel.

Dit is de laatste posting die ik er aan besteed. Wellicht blokkeeert UPC nog wat als het dan nog niet werkt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Jammer

Tijs

Ik heb alle middelen die je mij hebt aangereikt geprobeert, ik ben ervan overtuigd dat je het onderste uit de kan hebt gehaald.
Ook voor jou vindt ik het vervelend dat wij geen resultaat hebben gehad.

Ik heb inmiddels het probleem bij UPC neergelegd, zij moeten dit maar oplossen, maar zoals je weet gaat dit niet zo vlug.

Nogmaals veel dank voor de genomen moeite.
Tot de volgende keer.

Rinus Kievit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan