Port Forwarden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zuaro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuaro

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik wil voor een spel mijn porten forwarden maar kan dit kwaad als je zoiets doet?

Definieer "kwaad kunnen"

je zet een poort open vanaf het internet jaar jou pc
dit betekend dat iemand van buiten theoretisch gezien een verbinding kan maken met jou pc
(maar jah voor een spel is dat ook de bedoeling)

maar daarvoor zou het spel in kwestie een exploit moeten kennen.

Eeen spel als warcraft III heeft dat denk aan gezien er zoveel mensen op zitten?

kan denk niet zoveel kwaad als je 1 of 2 poorten opent, ik heb me poorten van fifa en utorrent openstaan en nooit last van iets, moet ik trouwens ff uitlegge hoe je moet forwarden of lukt dat wel (moet wel ff weten of je met router werkt, zoja welk merk en type)

mvg

Forwarden zelf is geen probleem ik heb een site waar als word beschreven met plaatjes en dergelijk dus dat zit wel goed, en anders kan ik het altijd nog hier vragen of aan verschillende vrienden!

Dit is opgelost bedankt!

haha okwj, maar er staat niet beschreven hoe je in router menu komt:P

voor de zekerheid:

ga naar start/ uitvoeren / cmd / ipconfig / je ziet standaard gateway staan met erachter getallen, die getallen tik je in je internetbalk zonder www of iets dergerlijks ervoor. Dan vraagt die om password en gebruikersnaam waarschijnlijk en die zijn allebei waarschijnlijk admin

mvg

Het rijtje wat je hebt zijn de machines die op je netwerk zitten/zaten

Als jou machine er bij staat kun je die gewoon selecteren
(de unknown-xx.xx.xx.xx.xx bevatten het mac adres van computers doormiddel van de status van je netwerkverbinding te achterhalen kun je het macadres vinden)

staat jou pc er echt niet tussen (kans is erg klein) kun je het huidige ip adres er invullen

Ik heb mijn pc aangeklikt maar als ik nu probeer te hoste lukt het nog niet:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan