Port forwarding gelukt, Dynamic IP kan server niet resolven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokoznoob

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Ik heb mijn Minecraft server geport forward, eerst werkte hij maar nu niet meer :| en ik snap echt niet waarom geen probleem alleen hij wil mijn Dynamic IP niet resolven ;(

Ik heb een kabelaansluiting, gaat veranderen naar glasvezel.
Ik heb Windows Vista Home Premium 64-bits
Ik heb Bitdefender Total Security 2013
En ik heb een ICICU NI-707521 router

Alvast bedankt voor uw tijd/hulp.

Laatst bewerkt:
Probeer eens je firewalls uit te zetten, ook moet je even dubbel checken of je het goede IP hebt, aangezien het dynamisch is.
Anders kun je nog proberen om een dns-record ergens aan te maken, bij ddns van no-ip bijvoorbeeld.

Het gaat om Dynamic IP, Anti-Virus en No-Ip doen het Dynamic IP wil niet redirecten. Dynamic IP is het probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Topic opgeschoond. Nu lief tegen elkaar doen.

Helpmij is hier om mensen te helpen met problemen die ze ervaren. Er kunnen oplossingen geboden worden die al geprobeert zijn door de topic starter. Mocht dat het geval zijn geef dat even netjes aan.

Er staat al in de titel dat het is gelukt, Dynamic IP heeft problemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag normaal blijven reageren, anders moeten we andere maatregelen nemen. Tevens wat een moderator aan de berichten aanpast ook zo laten en niet terug aanpassen!!!

Wederom je berichten aangepast en nee het internet is niet van mij, maar je bent wel hier op Helpmij.nl als gast en dient je te houden aan onze voorwaarden. Bij deze een officiële waarschuwing wegens negeren aanwijzingen van een moderator. Binnen 3 maanden weer iets, dan zullen er andere maatregelen genomen worden.

Laatst bewerkt:
Gast niemand helpt mij deze vraag is er al 4 dagen gozer niemand geeft een ***je...

Misschien eens aan gedacht, dat iedereen hier vrijwillig helpt en dus nog ene leven naast Helpmij.nl heeft? Het kan dus voorkomen, dat je niet binnen 24 uur een antwoordt hebt. ;)

Dan ga ik zoeken naar iemand met de zelfde probleem op een andere site die wel geholpen is! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan