Port forwarding GTA IV PS3 met de arcaydan ARV7519

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
181
Me vriend en ik willen altijd al gta iv samen spelen maar als er nog een vriend bij komt wordt hij ge-disconnect.
En portforwarding werkt ookal niet, we hebben allemaal nat type 2 en upnp aan wat is er verkeerd?
Kan iemand ons helpen hoe we gta iv portforwarden op dit rot apparaat.
Alvast bedankt en ik hoop antwoordt te krijgen

MvG van mij en me vrienden!
 
Onduidelijke vraag.
a. Waar is iedereen op het moment dat het voor persoon 3 misgaat? Iedereen gewoon in hun eigen huis achter hun eigen Internet (thuis-)verbinding of gewoon bij jou thuis verbonden met het draadloze/bedrade netwerk?
b. Je doet net of de Arcadyan de schuld is. Hebben jullie alle 3 zo'n arcadyan, dan? (Zie ook vraag 1).
c. Als het steeds bij persoon 3 misgaat en je hebt alle 3 de arcadyans op dezelfde manier ingericht qua portforwarding etc. (rekening houdend met de ip-adressen waarnaar geportforward moet worden) zijn er nog andere redenen waarom het mis kan gaan.
Ik noem hier als voorbeeld de situatie dat er 2 routers achter elkaar staan, dus je hebt de Arcadyan maar je hebt er nog een eigen draadloze/bedrade router achter gezet waar de getroffen PS3 mee verbonden is. Dus de PS3 moet door 2 routers heen ipv. alleen de Arcadyan. Is dit het geval, dan moet ook op de zelf aangeschafte router de instellingen worden nagekeken en evt. aangepast.

Tijs.
 
Ik heb KPN ZTE H220N en we zitten allemaal thuis 2 zonder draad 1 met draad de ander heeft de Thomson modem van upc weet niet welke en degene die de arcadyan heeft heeft ook kpn en ik heb DMZ Host en heb het ge portforward en we zitten gwn in de game en ze kunnen elkaars naam niet zien en degene met de arcadyan heeft dan lost connection to other player.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 nuttig verhaal gezien voor de Arcadyan icm. PS3:
deze posting
Die doet (naast UPnP) ook het koppelen van het MAC adres van de PS3 aan een vast uit te delen ip-adres in de Arcadyan, dus de PS3 krijgt van de Arcadyan steeds het zelfde ip-adres.

Tijs.
 
Maar ik heb geen mac maakt dat wat uit? en hij heeft al een static ip
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst maar eens Wikipedia raadplegen: MAC adres heeft niets met Apple te maken.
Uitleg

Ik raad je gewoon eens aan om de PS3 bij die vriend géén vast ip-adres te geven, de PS3 te herstarten (dus laten toekennen door de Arcadyan), daarna de instructies te gaan volgen die ik gelinkt heb waardoor (o.a.) de PS3 wél steeds hetzelfde ip-adres toegewezen krijgt (door de Arcadyan), maar niet een vast ingesteld ip-adres heeft. Zie dat de werking van UPnP ervan afhankelijk is, vandaar...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan