Hey allemaal,
Ik heb me xbox op me router aangesloten. Alles loopt perfect maar nu had ik Xlink Kai geinstalleerd. Het is een online gaming programma.
Maar, daarvoor moet ik port 30000 forwarden in me router.
Te weten een E-Tech RTBR04.. een simpele 4 ports router.
In de router setup zie ik port mapping staan wat volgens mij hetzelfde is. Als ik daar port 30000 toevoeg en alles invul dan enable en save klik gebeurd er verder niks.
Het rare is dat een instelling die ik daar had gemaakt voor torrents er wel steeds staat.
Ik houd de status unreachable met xlink kai omdat me port dus niet open staat.
Toen dacht ik, ik probeer hem in de dmz te zetten, maar ook dat gaf geen resultaat. volgens mij slaat hij het gewoon niet op. Als ik bij port mapping op reset klik blijft die van me torrents er ook gewoon in staan.
Iemand ervaring mee of iemand een oplossing om toch me port te forwarden?
Ik draai ook mcafee maar die is disabled. voor de zekerheid daarin port 30000 wel vrijgegeven.
Kan ik eigenlijk gewoon me mcafee verwijderen, de firewall dan he
bedankt alvast
Ik heb me xbox op me router aangesloten. Alles loopt perfect maar nu had ik Xlink Kai geinstalleerd. Het is een online gaming programma.
Maar, daarvoor moet ik port 30000 forwarden in me router.
Te weten een E-Tech RTBR04.. een simpele 4 ports router.
In de router setup zie ik port mapping staan wat volgens mij hetzelfde is. Als ik daar port 30000 toevoeg en alles invul dan enable en save klik gebeurd er verder niks.
Het rare is dat een instelling die ik daar had gemaakt voor torrents er wel steeds staat.
Ik houd de status unreachable met xlink kai omdat me port dus niet open staat.
Toen dacht ik, ik probeer hem in de dmz te zetten, maar ook dat gaf geen resultaat. volgens mij slaat hij het gewoon niet op. Als ik bij port mapping op reset klik blijft die van me torrents er ook gewoon in staan.
Iemand ervaring mee of iemand een oplossing om toch me port te forwarden?
Ik draai ook mcafee maar die is disabled. voor de zekerheid daarin port 30000 wel vrijgegeven.
Kan ik eigenlijk gewoon me mcafee verwijderen, de firewall dan he
bedankt alvast