[Port Forwarding] Ventrilo Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lhuntux

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Dag allemaal, sommige mensen kennen mij, sommige mensen niet!

Wel ik speel een MMORPG en Ventrilo kan daar wel eens handig bij zijn dus ik heb eens wat opgezocht hoe ik m'n eigen server kan maken. Wel..

Alles gaat goed tot wanneer ik mijn 'port moet forwarden'
Als jullie er iets van kennen dan weet je dat je via start naar uitvoeren moet gaan, in dit kadertje moet je cmd typen en dan krijg je een zwart kadertje..
Via de echt-wel-handige tutorials die ik op YouTube heb bekeken moet je hier 'ipconfig' typen en dan komen er een paar dingen te staan waaronder Standaardgateway. Normaal gezien kan je dit adres intypen in je adresbalk maar bij mij lukt dit niet; in plaats van een pagina die tevoorschijn moet komen, krijg ik

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

Enzovoort enzovoort, je zult het wel kennen ;p

Voor meer informatie neem hier eens een kijkje, vooral vanaf 5:00 want dat is mijn probleem
http://youtube.com/watch?v=lHcV_pqKino

Hoe ben ik tewerk gegaan?
  • Start -> uitvoeren -> 'cmd' -> OK -> 'ipconfig' -> enter -> Ik voerde hetgene in wat er achter 'Standaard Gateway' staat in m'n adresbalk

Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan