Port Forwarding voor World of Warcraft vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mexiun

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Hey.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer gekocht en heb het helemaal geinstalleerd en downloade de eerste patch voor WoW en ging langzaam, de tweede ging langzaam en ging ik opzoek naar een oplossing. Het zegt "Your computer appears to be behind a Firewall. [More Info]" en ik zat overal te zoeken hoe ik de Firewall kan uitdoen. Ik heb Conceptronics als router en ik ging dus naar die "site", ik drukte de IP-address in van de router in the internet balk en kwam op die "blauwe site" van Conceptronics.

Ik kreeg dus te lezen op de Blizzard Support site dat je Port-Forwarding moet doen maar ik begrijp echt 0,0 hoe ik dat moet doen, ik weet de nummers wel, er staat dat ik 3724 en 6112 moet gebruike. Ben sinds gistere bezig geweest vanaf 6 uur s'avonds tot 12 uur s'nachts, en vandaag weer van 1 uur tot half 7 en wordt er nou behoorlijk gefrustreerd van dat ik geen hulp kan krijgen op sites en niet weet wat ik precies moet doen.

Kan iemand me helpen zodat ik eindelijk een keer kan spelen? Ik moet gewoon weten hoe ik precies, stap voor stap, moet Port-Forwarden, heb het nog nooit gedaan en weet alleen dat ik bij die "site" moet zijn maar dan eindigt het.:confused:

Ga eens naar het beveiligingscentrum op je pc. Dan naar de firewall en sta daar het programma wow toe. Dus WOW toevoegen aan de uitzonderingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan