port open lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
ik heb nu een adsl internet verbinding, van kabelinternet ziggo naar adsl. ik heb er een Thomson TG789vn modem tussen voor internet. maar nu ben ik er nog niet uit hoe ik de port openzet naar het ipadres van de pc....
als alles weer draait zoals het moet zet ik hier mijn eigen router weer op. en stel ik daar de gewenste portenin, maar waar zet ik in de Thomson TG789vn de porten open,
ik wil alle portjes open hebben van 1 tot wat dan ook (het einde) en dat mijn vaste router (kabel-router) dan voor internet zorgt.

waar doe ik dit in deze Thomson TG789vn router-modem.

Waarom moeten alle poorten open? Dat is vragen om problemen. Alleen de hoognodige open zetten.

grr

wat ik al zij, ik wil mijn standaard vaste router gebruiken en daar de benodigde porten openzetten, dus mijn modem als een kabelmodem zien. daarop dus de kabelrouter.

ik ben er wel al uit hoe ik de port open moet zetten, maar als ik alle portjes open heb van van 1 tot 65534 kan ik bijna niet meer op internet, de pagina's die ik open> duren erg lang, en als ik een speedtest doe komt hier error inbeeld. doe ik de porten weer dicht, dan kan ik weer alles vlekkeloos doen. wat is het probleem ?

moet ik de frameware updaten in de modem.

Router op de modem. zo wil ik het doen. op modem de poorten open naar ip van de router. en hiervandaan de porten instellen enz.. ook heeft deze router een vpn optie en die modem niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan