Port openen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariyan

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Hallo,

Ik heb een router en ik wil graag een counter strike server opzetten dus moet ik port 27015 open zetten, ik heb van alles geprobeerd om die port open te zetten maar het lukt niet. Via mijn router config heb ik het geprobeerd en ik sluit zelf mijn firewall uit maar toch komt er een tekst met Server Reageert niet in steam (ook bij andere mensen).

Router = Sitecom WL-160
Windows XP Professional Versie 2002 Service Pack 2

Kan iemand my a.u.b helpen ?

Vriendelijke Groet,

Ariyan

Laatst bewerkt:
Hallo Ariyan,

Je foto is een beetje te klein om goed te kunnen lezen, ik neem aan dat de portforwarding goed is gedaan.
Is dit enkel een router of een access point. Ben je wel zeker dat de gewenste poort ook in de modem open staat?

port problemen

Webster ;),

ik neem aan dat een acces point een router is die aan een modem verbondon om beter ontvangst te hebben ?

Nou we hebben een winkel en daarboven woon ik en een kabel van de winkel komt naar boven voor internet, ik gebruikte eerst draadloos naar de router/modem beneden maar bereikte niet zo goed dus heb ik de kabel die denk ik aan de router is verbonden, verbonden met een sitecom router thuis nou heb ik verbinding met de router en kom ook in zijn config.

Groeten,

Ariyan

Laatst bewerkt:
kan je eens een screenshotje maken van de status pagina van je Sitecom router.
Wat heeft de router als WLAN IP?

Wlan

Hier is de status van mijn router

1221552561-560.jpg

1221552561-561.jpg

alleen weet ik niet waar ik me wlan kan vinden ? help ? :o

groeten,

Ariyan

Je moet in de Linksys ook de gewenste poort open zetten, anders is je server niet bereikbaar van buitenaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan