Port openzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MIke943

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2010
Ik speel de laatste tijd veel cod black ops en ik wil graag een port openzetten zodat ik een zombie server kan hosten. Ik heb al gegoogled hoe ik dat moet doen en daar zeiden ze dat ik een bepaald ip adress in mijn web browser moet invullen en dan moet inloggen. Om in te loggen heb je een password nodig. Normaal is die standaard ''admin'' maar dat werkt niet. Ik heb al wat andere dingen geprobeerd maar die werken ook niet. mijn vraag is dus: hoe log ik toch in of hoe zet ik mijn ports open?

Alvast bedankt voor de moeite,
groet mike

Hoi, gebruik een pen of paperclip om de knop voor het herstellen van de fabrieksinstellingen ongeveer 20 seconden ingedrukt te houden. Dan kunt u weer met het standaardwachtwoord inloggen.

Groetjes,

Tolga

Laatst bewerkt:
bij die portforwarding site zeggen ze dat ik sowieso in mijn router moet inloggen maar dat kan dus niet.

Hoi, gebruik een pen of paperclip om de knop voor het herstellen van de fabrieksinstellingen ongeveer 20 seconden ingedrukt te houden. Dan kunt u zonder wachtwoord inloggen.

Groetjes,

Tolga

Als ik het terug zet naar fabriek instellingen is dan niet alles van slag. dat had ik in het begin namelijk ook toen ik de router net had en heeft mijn buurman het nog op kunnen lossen. Want ik ben zelf niet zo handig met router en zo.

De passwords op die sites werken niet, ik heb de Sweex R0oo1.
Er staat ook bij dat het standaard password admin is maar die werkt ook niet dus is die waarschijnlijk een keer veranderd.

Laatst bewerkt:
weet iemand mischien een manier om het password te krijgen zonder de router te resetten?? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan