Portable laptop -500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

wicherh

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Ik zoek een laptop die aan de volgende eisen moet voldoen:
  • 500 euro maximaal
  • Minimaal 2 gig geheugen
  • Geen geintegreerde grafische kaart
  • Geen spiegelend scherm
  • Niet zwaarder dan 2 kilo
  • Redelijke processor
  • Niet te veel lawaai/hitte creeert.

En het liefst moet hij ook nog een hardeschijf hebben met minstens 7200 rpm.

Ik heb al op verschillende sites gekeken (dell, mycom, paradigit). Maar ik kan er geen vinden die aan al deze eisen voldoet. Heeft iemand een goede suggestie?

Ik dacht dus de Dell Inspiron M301z amd Laptop. Maar deze bleek een heel erg spiegelend scherm te hebben. Is er een variant die dit niet heeft/een andere laptop?

Laatst bewerkt:
Gewicht: 2,49 kg,
Eisen: Niet zwaarder dan 2 kilo

gaat niet echt samen :P

Flinke eisen voor een relatief laag bedrag...

- Geen geintegreerde grafische kaart(Er zijn maar weinig laptops waarbij de videokaart NIET op het moederbord zit en dan heb je het gelijk over dure laptops.)
- 7200 toeren harde schijf(Bijna alle laptops hebben 5400 toeren schijven, deze zijn tegenwoordig steeds sneller en zuiniger dan de 7200 toeren schijven.)
- Redelijke processor(Wat noem jij een redelijke processor? Single core? Dual core? Quadcore? AMD of Intel? Sandy bridge?)
Misschien handig om te vermelden wat je voornamelijk wil gaan doen met de laptop? En waarom je geen geintegreerde grafische kaart wilt?

Ik bedoel niet zo'n graphics accelerator/GMA 3100 ding. Dat heel veel laptops hebben. Maar een zuinige ATI radeon lijkt mij beter.

Ik weet over de 5400 toeren. Maar dat is meer een voorkeur dat ik 7200 wil. Op zich kan ik ook wel leven met 5400 toeren.

En met een redelijke processor bedoel een dual core/meer. Ik wil er wel 1 die niet te sloom is.

ik weet niet wat je met ''redelijke processor'' bedoelt maar...
jouw keuze heeft een ''MD Athlon II Neo K325 1,3GHz''
er zijn telefoons met snellere processoren :P
dat je het weet...

ntv. ik zie dat mijn laptop de verkeerde is. ik zag de 1 niet staan... :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan