portable sport audio (psa) 128max

Status
Niet open voor verdere reacties.

inggert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Mijn man en 2 zonen hebben ieder een portable mp3 speler van philips-nike gekocht, type
psa128max. Het blijkt een wat verouderd type te zijn, maar dat mag de pret toch niet drukken. CD rom geinstalleerd. Muziek staat inmiddels in de bibliotheek.(musicmatch jukebox). Wat is nu het probleem? Ze kunnen met geen mogelijkheid de muziek naar de mp3-speler downloaden. We hebben 2 volledige dagen doorgebracht achter de pc, maar geen oplossing gevonden. Ik heb inmiddels vanmorgen met Philips gebeld, die zouden terugbellen, maar ja wanneer...... Is er iemand die dit probleem herkent en misschien kan oplossen?
Groet inggert

Is de speler, wanneer aangesloten, niet terug te vinden in Verkenner onder een eigen schijfletter?

staat op de cd-rom dat er ondersteuning is voor vista of staat er alleen maar voor xp?

Ik begrijp dat MusicMatch Jukebox op de cd stond, haal de nieuwste versie eens van Internet en kijk of dat verschil maakt.

http://www.soft32.com/Download/Free/MusicMatch_Jukebox/4-277-1.html

Heb deze inmiddels gedownload, maar krijg de volgende melding:

Neem contact op met MusicMatch voor ondersteuning.Dit probleem werd veroorzaakt door een compatibiliteitsprobleem tussen Windows Vista en deze versie van Musicmatch JukeBox. Dit programma is gemaakt door MusicMatch.

Aanbeveling

--------------------------------------------------------------------------------

Neem contact op met MusicMatch over upgrades of andere mogelijke oplossingen om dit programma compatibel te maken met deze versie van Windows.

Ik ben de weg kwijt

Inggert

jah even contact opnemen, dat moet toch niet zo ingewikkeld zijn ;)

Het is het proberen waard om WinAmp te installeren. Eigenlijk een zelfde programma als MMJB, maar die is er in een nieuwere versie dan de "Last Update: 08/27/2005" van MMJB.

In WinAmp heb je een mediabibliotheek. Daar vind je het kopje draagbare apparaten. Een mp3 speler wordt daar weergegeven. Wellicht die van jou ook.

Bijlagen

• Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 30
PSA 128 max

Heb inmiddels Winamp gedownload, ook dit werkt niet. Zoonlief heeft gisteren bij een vriend op Windows XP een poging gedaan. Dit is nu wel gelukt. Het heeft dus duidelijk te maken met Windosw Vista.

Toch bedankt!!

Inggert

Het is een wat ouder spelertje (128mb?). Ik kan drivers vinden tot 2003... niets aan te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan