Portal maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

chni22

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2013
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig om een GRATIS portal te maken voor de leerlingenraad van onze school.
Het is de bedoeling dat alle leden een inlogcode krijgen en dan in kunnen loggen en vervolgens documenten kunnen openen, mails kunnen sturen, een agenda bij kunnen houden. Ik heb weinig verstand van websites maken en het mag niets kosten. Ik heb ZOHO geprobeerd maar dat werkte niet omdat ik dan de accounts van de andere leden niet kan beheren en maar één email adres te maken. Het hoef trouwens geen mail adres met domeinnaam te zijn. Mag ook gewoon @weetikveelwat.com ofzo zijn.

Ik hoop dat jullie iets weten.
Alvast bedankt !!!

Gr. chni22

Geen verstand van programmeren én geen geld? Tja, dat word lastig. Kans lijkt me sterk dat iemand hier zoiets wil gaan maken voor niks. Zoek iemand op school die het wil doen (misschien PWS/MAS stage opdracht?).
Gratis websites bestaan niet. Er moet altijd een webhost zijn met servers die betaald moeten worden, een super snelle internet verbinding, veel stroom en een eigenaar die moet eten. Dan komen nog programmeurs.
Voor de hosting kun je misschien de beheerder van de schoolwebsite even lief aankijken of jullie die van school mogen gebruiken.
Maar waarom een eigen systeem? Lijkt me toch dat iedere school wel een online systeem heeft voor iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan