Portfolio script

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Voor mijn nieuw project heb ik een portfolio script nodig wat ik in mijn eigen layout kan zetten. Weet iemand ergens een goed script wat gratis is? Of heeft hij nog een script.
Dan hoor ik het graag. Hier of als je een eigen script hebt wat je liever niet online zet via mail. info[at]opensourceweb.nl

Alvast bedankt

Niemand :(
Of een script met images die je kan downloaden (een zip formaat met de tamplate in)
Of een script zoals op freelayouts.com word gebruikt. Of zoekwoorden waar op ik kan zoeken...
Ik weet het, het zijn een hoop OF maar toch...

mischien moet je even uitleggen wat je precies bedoelt met een portfolio script, want ik heb geen flauw idee wat je precies wilt.

:thumb:

Daarmee bedoel ik zo'n script wat een plaatje laat zien en daaronder een download button om de layout te downloaden, meer zoals wort gebruikt op http://www.freetemplatesonline.com/ .
Ik hoop dat iemand zo'n script weet (de naam ervan, of er zelf een heeft en hem aan mij wil geven:love: )

Laatst bewerkt:
Of weet iemand waar plugins van joomla te vinden zijn? Want E107 heeft het wel. Maar met E107 wil ik niet werken, is niet SEO.

je kan dit toch gewoon zelf maken? Gewoon html code steeds herhalen... en als je het wil automatiseren kan je bv. php gebruiken.

het is maar een idee,

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan