portfolio vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maandagen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Beste mensen, ik ben een klein beetje bekend met dreamweaver in zoverre dat ik framesets kan maken en dat was het wel weer :rolleyes: .
Ik wil graag een online portfolio maken met veel afbeeldingen de inspiratie voor mijn site komt van deze http://aijungkim.com/DP.html site. Zoiets wil ik ook maken, maar ik weet niet hoe ik de kleine thumbnails maak en hoe die dan weer 'linken' naar de grotere versies van de afbeeldingen :confused:.
Heeft iemand tips?
Groeten Maandagen

dreamweaver portfolio

ik zit een beetje met dezelfde vraag, ben ook al weken op zoek naar hulp om een deftige portfolio ten maken met dreamweaver.
heb allemaal kleine thumbnails gemaakt die zouden moeten vergroten als je er met je muis over beweegt.
heb geprobeerd met rollover image maar daarmee kan ik de foto niet vergroten
moest iemand mij kunnen helpen???

Op de bewuste site is het ook niet goed gedaan.
De kleine plaatjes zijn GEEN thumnails, omdat ze net zo groot zijn als het origineel.
Thumnails maak je oa met irfanview www.irfanview.com

De code zit gewoon in die pagina, dus moet geen probleem zijn.

:cool:

opgelost!

Bedankt voor je reactie, ik ben er zelf ook achter gekomen dat zoiets bouwen voor mij gewoon te ingewikkeld wordt op het moment :D. Ik ben nu bezig met Simpleviewer te integreren in dreamweaver.
Zeker een tip voor diegene die ook een portfolio wil maken: gebruik Simpleviewer. Dit programma kan je downloaden van internet en met verschillende webprogrammas gebruiken :thumb:.

groeten Maandag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan