Dylankieft
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2008
Hallo,
Ik ben hier echt al zo lang mee bezig en zelf kom ik er niet uit en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Wat wij thuis hebben:
Als eerste een ziggo modem router van Ubee.
Deze wordt voor Wi-Fi beneden gebruikt en er staat via LAN een xbox op aangesloten.
Op deze modem router is een andere router aangesloten, een sitecom WL 351.
Deze router wordt gebruikt voor het Wi-Fi op zolder. en ook hier staat een xbox via LAN op.
Nu heb ik super veel manieren geprobeerd om op beide de poorten te openen.
1 manier werkte voor een paar maanden, maar stopte OPEENS met werken.
Het ging zo:
Modem router geeft de sitecom router een static IP. Dit static IP wordt DMZ.
Modem router zet poorten voor xbox 1 open.
Sitecom Router is nu DMZ en gebruikt UPNP voor xbox 2.
Dit werkte heel lang, maar sinds een paar dagen heeft xbox 2 steeds geen internet, en als het internet heeft altijd Strict.
Manieren die niet werken:
Beide modem router en sitecom router alleen UPNP aan, dan is de xbox die als laatste aan gaat Moderate.
Port triggering modem router, sitecom router in DMZ, poorten via sitecom router voor xbox 2 open. Soms strict soms moderate NOOIT OPEN.
En nog veel meer manieren...
Weet iemand een oplossing?
Ik ben hier echt al zo lang mee bezig en zelf kom ik er niet uit en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Wat wij thuis hebben:
Als eerste een ziggo modem router van Ubee.
Deze wordt voor Wi-Fi beneden gebruikt en er staat via LAN een xbox op aangesloten.
Op deze modem router is een andere router aangesloten, een sitecom WL 351.
Deze router wordt gebruikt voor het Wi-Fi op zolder. en ook hier staat een xbox via LAN op.
Nu heb ik super veel manieren geprobeerd om op beide de poorten te openen.
1 manier werkte voor een paar maanden, maar stopte OPEENS met werken.
Het ging zo:
Modem router geeft de sitecom router een static IP. Dit static IP wordt DMZ.
Modem router zet poorten voor xbox 1 open.
Sitecom Router is nu DMZ en gebruikt UPNP voor xbox 2.
Dit werkte heel lang, maar sinds een paar dagen heeft xbox 2 steeds geen internet, en als het internet heeft altijd Strict.
Manieren die niet werken:
Beide modem router en sitecom router alleen UPNP aan, dan is de xbox die als laatste aan gaat Moderate.
Port triggering modem router, sitecom router in DMZ, poorten via sitecom router voor xbox 2 open. Soms strict soms moderate NOOIT OPEN.
En nog veel meer manieren...
Weet iemand een oplossing?