Portforward lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

brainpower65

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Hallo, ik heb een zyxel p-2602hw-d1a en probleem met het portforwarden
ik probeer cod mw3 en black ops te port forwarden, hier is een screenshot van wat ik heb geportforward, ik probeer het te doen voor de playstation 3.
wat moet ik bij server ip adress invoeren?
mw2mactavish copy.jpg
P.S firewall heb ik uitgezet, UPNP ook uitgezet

Server ip-adres moet zijn het ip-adres dat je playstation 3 heeft op dat moment. Dat moet dus een ip-adres zijn dat met 192.168.1 begint, want anders is de playstation in een ander ip-netwerk dan de zyxel.

Tijs.

ja, dat heb ik geprobeerd, ik heb een statische ip gezet en ip van de playstation had ik bij server ip gezet, heeft ook jammer genoeg niet gewerkt, ik had 192.168.1.250 gezet, niet gewerkt

Had de playstation wel internet-toegang, met dat vaste ip-adres van 192.168.1.250?

Tijs.

Ik mis de portforwarding van poorten 27000-27050 , zoals hier beschreven.
Lijkt mij dat je die ook moet portforwarden?

Tijs.

Sorry voor de late reactie, maar het werkt nog steeds niet! ik vind het heel erg vreemd. mijn nat type staat nog steeds op moderate/strict

Ik heb geen tips meer, als je zeker bent dat je de firewall hebt uitgeschakeld in de zyxel.

Hopelijk komt iemand nog met tips.

Tijs.

firewall ben ik zeker van, het staat uit, kan je dan voor mij overnieuw zeggen hoe ik het moet portforwarden, misschien heb ik verkeerds gedaan, misschien moet ik iets bij port translation invullen, staat het daar voor niets?
server ip adress is de ip die op de ps3 staat, ben ik heel zeker van, upnp staat uit, moet dat aan?

Alles staat in die link van eerdere posting, en je schermafdruk zag er goed uit.
Beste gewoon wachten op andere tips.

ja, ik ga alles overniew doen, ik verel je wel het resultaat. bedankt voor alle moeite :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan