portforward probleem.

• Onderwerp starter Onderwerp starter agie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

agie

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Hallo, ik ben al een hele tijd bezig om de poorten voor utorrent 1.7.7-en emulevo48a

te openen,maar het lukt me nog steeds niet en blijf 'een laag id' en geen'' inkomende

verbinding 'foutmelding op mijn schem . ik hoop dat iemand me op weg kan helpen!

Op mijn router: gigaset sx551 wlan dsl, heb ik de public/locallpoort 4662-4672 geopend

voor emule en public/locallpoort 4712-4722 geopend voor utorrent en ftp-poort 21.

verder heb ik de pogramma's op de firrewall toegestaan,maar ....mijn emule ezel blijft

'blinded''. en ik gefrusteerd ,het plezier gaat er een beetje af !

Alle hulp is me welkom....agie:

* Steeds meer providers gaan de standaardpoorten van emule afknijpen of zelfs helemaal blokkeren. Denk je dat je alles goed hebt staan maar blijf je een low-id houden? Probeer dan je poorten te wijzigen naar 10000 voor TCP en 10100 voor UDP. Zowel in emule als in je router-instellingen wijzigen!

* Staat je Windows-Firewall aan? Zorg dan óf dat deze uitstaat óf maak een regel aan zodat de firewall het dataverkeer met emule toelaat. Hou er rekening mee, dat wanneer je je Windows Firewall uitschakelt, deze na elke automatische update weer inschakelt!!

* Ook voor andere firewalls geldt: ofwel uitschakelen, ofwel zorgen dat emule toegang krijgt d.m.v. het maken van een regel.

* Sommige anti-virus programma`s blokkeren ook poorten die emule wellicht nodig heeft. Lees dus de handleiding van je anti-virus software goed door hoe je dit aan moet passen, dit is voor elk anti-virusprogramma verschillend.

* Steeds meer providers gaan de standaardpoorten van emule afknijpen of zelfs helemaal blokkeren. Denk je dat je alles goed hebt staan maar blijf je een low-id houden? Probeer dan je poorten te wijzigen naar 10000 voor TCP en 10100 voor UDP. Zowel in emule als in je router-instellingen wijzigen!

* Staat je Windows-Firewall aan? Zorg dan óf dat deze uitstaat óf maak een regel aan zodat de firewall het dataverkeer met emule toelaat. Hou er rekening mee, dat wanneer je je Windows Firewall uitschakelt, deze na elke automatische update weer inschakelt!!

* Ook voor andere firewalls geldt: ofwel uitschakelen, ofwel zorgen dat emule toegang krijgt d.m.v. het maken van een regel.

* Sommige anti-virus programma`s blokkeren ook poorten die emule wellicht nodig heeft. Lees dus de handleiding van je anti-virus software goed door hoe je dit aan moet passen, dit is voor elk anti-virusprogramma verschillend.

bedankt vooor de snelle reactie.

Intussen heb ik de poorten in de router al veranderd,maar er is hierdoor nog geen verandering gekomen. Ik heb een agv free-antivirus op mijn pc en gecontroleerd of deze alles blokkeert maar dit is niet het geval. Op de pc-firrewall heb ik voor beide progamma's een uitzondering gemaakt.
Het rare is -in begin na het portforwarden-het wel lukte,maar nu opeens niet meer!!!!!!
Verdere suggestie's zijn welkom. Agie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan