DizzyGhost
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2010
EDIT : HELE THREAD GEWIJZIGD!
Hallo,
Eerst had ik UPC en daar kreeg ik een modem (Die geen draadloos netwerk had ) Daar kreeg ik een router bij van Sitecom.
Die aangesloten werd met een blauwe kabel.
Nu heb ik Tele2 (Comtrend Router.) Dit heeft al een draadloos netwerk en lan verbinding, maar ik probeerde met comtrend te portforwarden maar het lukte niet.
Dus ik sloot mijn sitecom router aan op de Tele2, en mijn internet kabel via Sitecom, als ik nu 192.168.0.1 bezoek krijg ik de router van sitecom.
Maar portforwarden lukt niet! alhoewel het bij UPC wel werkte? Doe ik iets verkeerd of...
http://i.imgur.com/i6LfA.png
Ja ik heb een static ip. dat is "192.169.0.100"
Wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt!
---------------------------------------------------------------------
Canyouseeme.org - RESULTATEN
Als ik portforward. :
Error: I could not see your service on 87.XXX.XXX.X on port (27015) (Ip verstop tegen Hackers,Ddosers.)
Reason: Connection timed out
Ik heb niet alleen canyouseeme.org geprobeerd, ik heb ook mijn server gehost en vrienden konden niet joinen.
Hallo,
Eerst had ik UPC en daar kreeg ik een modem (Die geen draadloos netwerk had ) Daar kreeg ik een router bij van Sitecom.
Die aangesloten werd met een blauwe kabel.
Nu heb ik Tele2 (Comtrend Router.) Dit heeft al een draadloos netwerk en lan verbinding, maar ik probeerde met comtrend te portforwarden maar het lukte niet.
Dus ik sloot mijn sitecom router aan op de Tele2, en mijn internet kabel via Sitecom, als ik nu 192.168.0.1 bezoek krijg ik de router van sitecom.
Maar portforwarden lukt niet! alhoewel het bij UPC wel werkte? Doe ik iets verkeerd of...
http://i.imgur.com/i6LfA.png
Ja ik heb een static ip. dat is "192.169.0.100"
Wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt!

---------------------------------------------------------------------
Canyouseeme.org - RESULTATEN
Als ik portforward. :
Error: I could not see your service on 87.XXX.XXX.X on port (27015) (Ip verstop tegen Hackers,Ddosers.)
Reason: Connection timed out
Ik heb niet alleen canyouseeme.org geprobeerd, ik heb ook mijn server gehost en vrienden konden niet joinen.
Laatst bewerkt: