Portforward probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DizzyGhost

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
EDIT : HELE THREAD GEWIJZIGD!

Hallo,

Eerst had ik UPC en daar kreeg ik een modem (Die geen draadloos netwerk had ) Daar kreeg ik een router bij van Sitecom.
Die aangesloten werd met een blauwe kabel.

Nu heb ik Tele2 (Comtrend Router.) Dit heeft al een draadloos netwerk en lan verbinding, maar ik probeerde met comtrend te portforwarden maar het lukte niet.
Dus ik sloot mijn sitecom router aan op de Tele2, en mijn internet kabel via Sitecom, als ik nu 192.168.0.1 bezoek krijg ik de router van sitecom.
Maar portforwarden lukt niet! alhoewel het bij UPC wel werkte? Doe ik iets verkeerd of...

http://i.imgur.com/i6LfA.png

Ja ik heb een static ip. dat is "192.169.0.100"

Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt! :-)

---------------------------------------------------------------------

Canyouseeme.org - RESULTATEN

Als ik portforward. :

Error: I could not see your service on 87.XXX.XXX.X on port (27015) (Ip verstop tegen Hackers,Ddosers.)
Reason: Connection timed out

Ik heb niet alleen canyouseeme.org geprobeerd, ik heb ook mijn server gehost en vrienden konden niet joinen.

Laatst bewerkt:
Als je in de routermodem van Tele-2 al niet kunt portforwarden, dan gaat het met de Sitecom erbij al helemaal niet lukken:
Als je een (eigen) router aansluit op een router(-modem) van de provider, dan moet je namelijk 2x portforwarden:
a. 1x in de router(-modem) van de provider naar het WAN/Internet ip-adres dat de Sitecom van de provider router(-modem) gekregen heeft.
b. 1x in je Sitecom naar de pc/xbox/etc. die je daar aan gehangen hebt.

Zoals je ziet ga je aan portforwarding in de routermodem van Tele2 niet kunnen ontkomen.

Tijs.

Als je in de routermodem van Tele-2 al niet kunt portforwarden, dan gaat het met de Sitecom erbij al helemaal niet lukken:
Als je een (eigen) router aansluit op een router(-modem) van de provider, dan moet je namelijk 2x portforwarden:
a. 1x in de router(-modem) van de provider naar het WAN/Internet ip-adres dat de Sitecom van de provider router(-modem) gekregen heeft.
b. 1x in je Sitecom naar de pc/xbox/etc. die je daar aan gehangen hebt.

Zoals je ziet ga je aan portforwarding in de routermodem van Tele2 niet kunnen ontkomen.

Tijs.

De sitecom router heeft veel meer opties dan de tele-2 versie die "Comtrend" Gebruikt.
EN het is me zojuist gelukt om te portforwarden ik moest de ports portforwarden, EN bij special applications nog forwarden.
En het werkt! Alleen snap ik niet waarom hij bij canyouseeme.org dit zegt.

Error: I could not see your service on XX.XX.XXX.X ( <--- Ip verstopt) on port (7777)

Maar er kunnen mensen wel mijn server joinen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar als andere mensen toch al joinen kunnen is er toch niet echt een probleem?

En anders moet je eens kijken op andere site
Bijvoorbeeld:
http://www.iwebtool.com/server_status

en anders zou je nog kunnen Pingen! (Start > Cmd > Ping [ip] [port])

Veel succes verder!:thumb:

heb je het tuvallig over minecraft :$

Hahaha nee, misschien doe ik dat ooit wel maar dit is team fortress 2.

Terraria gebruikt port 7777 dat gaat veel makkelijker.

Ik ga even kijken wat voor informatie hun hebben! Misschien kan ik dan het probleem fixen van canyouseeme.org

Error: I could not see your service on XX.XX.XXX.X ( <--- Ip verstopt) on port (7777)

Alhoewel kunnen mensen mij wel al joinen :)

Op je screenshot van het portforwarden staat 7777 er niet bij ;)

Op je screenshot van het portforwarden staat 7777 er niet bij ;)

Die heb ik daarna verwijderd hij geeft het zelfde aan bij 27015 terwijl dat open moet staan. :|

Sorry voor de onduidelijkheid :P

*Edit : Ik had ook de hele thread gewijzigd gisteren zoals je kunt zien klopt die helemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan