Portforward probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

brainpower65

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Hallo, ik heb een probleem met het portforwarden, ik heb upnp aan gezet en geen ports geforward, had geen resultaat, ik heb upnp uit gezet en ports for modern warfare 3 en black ops gezet, geen resultaat. ik heb een statische ip op mijn ps3 gezet van deze site
http://portforward.com/networking/staticip-ps3-playstation-3.htm,
had ook geen resultaat, wat moet ik nu doen, ik heb alles gedaan wat mogelijk is niets werkt, kan iemand mij aub helpen, ik kan hierom niet connecten met mijn vrienden, heel erg irritant.
dank u

Gebruik je een Firewall ?
Deze zal je uit moeten schakelen of er een uitzondering in zetten.

Groeten Marcel

Firewall staat aan, neem ik een risico door het uit te zetten? ik weet niet hoe ik een uitzondering kan zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Door je firewall even tijdelijk uit te zetten weet je in ieder geval of je probleem veroorzaakt wordt door je firewall.
Als blijkt dat je probleem door je firewall wordt veroorzaakt kan ik je weer verder helpen door een uitzondering in je firerwall te maken.

Als je hem permanent uit laat staan dan loop je idd een risico.

Je hebt het neem ik aan over de firewall die in je router zit ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Ja, de firewall die in de router zit, het probleem is ik kan mijn controller eventjes niet vinden, ik kan dus ook niet checken of het probleem daar aan lag, ik informeer je verder als ik hem gevonden heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan