Portforward thomson

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjakie666

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
98
Ik heb Company of Heroes gekocht.
Ik moet 3 poorten openen om met iedereen verbinding te kunnen maken op internet.
In de bijlage zit een screenshot waarin ik laat zien hoe ik het ingesteld heb.
COHport.jpg
Als ik nu een poort check via http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ geeft die site aan dat het niet open is.

Windows firewall staat uit. Wat doe ik fout? Moet ik bij triggerpoort en dat soort dingen ook iets invullen? Ik ben namelijk bang dat ik in de instellingen in mijn modem toch iets fout heb staan.


Edit: het screenshot bevat mn beide schermen. Excuus!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

aller eerst zorgen dat je pc een static ip heeft dan alle velden invullen en altijd het vinkje enable aan vinken;)
 
Zie dat je nog een stap moet doen: "Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen"
En verder moet het spel online zijn (dus gestart) voordat portforwarding kan werken / je het kunt testen.

Tijs.
 
Opgelost.

Ik had de toepassing al toegewezen aan de juiste computer. Via mijn modem gaat het op computernaam dus ik had geen statisch ip aangegeven. Nu wel alleen was het even zoeken naar een goed werkende dns server. Ik zit bij @home maar moest even flink doorzoeken en kwam erachter dat ik een dns van wannadoo kon gebruiken.
Ik moest ook via mijn computer de poorten open. UPNP ingeschakeld op mijn modem waardoor ik mijn modem kon zien in het netwerk. Rechtermuisknop icoontje werd voor mij de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan