Portforwarde Met sitecom wl-160 Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

denjer

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2009
Hoi,

Vandaag heb ik geprobeerd om een poort te openen met portforwarding ik heb alles gedaan zo als het moet in me firewall de poorten toegestaan en in me sitecom pagina alles gedaan ik heb 1 probleem elk programma zegt dat me poort nog niet open is
Ik probeer port : 43594 te openen voor een spel
als ik naar cmd>ipconfig ga staat er niet ip-adress maar ipv4 adress is dat mijn ip adress want daarop heb ik mijn poorts geforwarded en als ik naar www.watismijnip.nl ga dan staat er een heel andere ip als in ipconfig staat

help alstublieft,
Dank

Bij ipconfig moet je denken dat het je interne ipadres is ( je router geeft dat ipadres ) en bij whatsmyipadres is dat gene wat je modem naar buiten stuurt wat je krijgt van je internet service provider.

met vriendelijke groet,

Helpdeskje

W8 ik heb hier een plaatje
Port 15963 is closed on 192.168.0.101.

pleasehelpb.jpg

Laatst bewerkt:
Eerste vraag moet altijd zijn: Wat voor modem of modemrouter heeft je provider beschikbaar gesteld? Is dat (ook) een router, dan moet ook daar worden geportforward, namelijk naar het WAN ip-adres van je Sitecom. Komt dan dus op 2x portforwarden neer.

Nu heb ik zojuist even gekeken, en je Sitecom is een breedband router, en dus is de situatie in de eerste paragraaf van toepassing: Er staat dus een router van je provider vóór de Sitecom. Je zult dus nog een keer moeten portforwarden in de router van je provider (zie eerste paragraaf).

Succes,

Tijs.

Het werkt!!

Ik heb me 2 routers geportforward en hij is nu open echt super bedankt
Ben echt blij nu :P

Mooi dat het werkt nu! :)

Bedankt voor de terugmelding en het op opgelost zetten van de vraag.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan