portforwarding lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

enzoishier

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
hallo

ik ben nu bezig met een server en ik wou dus de poort van de rdp 3389 opengooien voor rechtstrekse toegang van uit een ander netwerk ik heb via oportforwarding in mijn moden d-link dir 615 gedaan alleeen de poort blijf dicht zitten hoe los
ik dit op want ik heb het al 10 keer opnieuw gedaan hopelijk raad grt enzoishier

Dat is geen modem maar een router.
Je moet niet alleen de poort in je router,maar ook in je modem de poort openzetten.

Ik zal eens kijken want ik heb het aleen gedaan op mijn router ik heb 2 routers en 1 modem dus op alle drie forwordan naar sever ip

Hallo,

Modem niet die heeft alles open zowel als na buiten en aan de binnenkant.

Ja maar ik heb 2router op mijn compu kamer en op mijn huiskamer een edimax op mijn huiskamer dus aleen die twee moet ik poort forwarden en niet dat modem? Als dat zo is dan moet hij vanaf elk netwerk verijkbaar zijn? Ik hoor het wel enzoishier

Goh,nicj56,dat zou ik toch niet graag willen dat alle poorten in mijn modem openstaan.
Bij jouw thuis wel dan.
Is wel makkelijk inbreken.

Im heb alleen in mijn modem open gezet op poort 3389 dus de ms rdp ik moet vanavond alleen even het midde modem forwarden en dan moet jet werke jullie horen het nog
Groetjes enzoishier

ik krijg mijn edimax BR6104K modem niet zoals ik wil
ik wil dat die firewall aangaat dan pas kan ik poortfoorwarden en dit modem is belangrijk dat is het tweede modem of router in mijn huis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan