• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Positie gegevenslabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ludanto

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2010
In een cirkeldiagram had ik graag de categorienamen en de percentages erbij gezet.

Als ik deze gegevenslabels selecteer, worden deze onduidelijk in de grafiek zelf weergegeven. Ik had deze er graag buiten gehad, maar moet elk gegeven individueel selecteren en slepen.
De optie 'labelpositie' vind ik nergens terug en in het lint vind ik ook niets terug van 'labels' of 'gegevenslabels'..

In bijlage een voorbeeld van het excel bestand alsook een afbeelding dat er geen labelpositie terug te vinden is (tenzij ik echt helemaal verkeerd kijk).
De versie van excel is Professional Plus 2013

Alvast bedankt voor de hulp, ik word er wat moedeloos van :-)

voorbeeld gegevenslabels.png

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees op die link dat de optie 'labelpositie' niet beschikbaar is bij een donut-grafiek, maar wel bij een taartgrafiek.

Het soort grafiek maakt mij eigenlijk niet uit, met de taartgrafiek is het dus opgelost!

Bedankt voor de link!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan