Positive Finds Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethanhunt

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Beste,

Eerst en vooral moet ik mijn excuses aanbieden want ik weet echt niet zoveel van computers ;)

Nu mijn probleem, als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om mij te helpen...

Iedere keer als ik een internetpagina open komen ze allerlei venstertjes met ads! "Positive Finds ad".
Duidelijk dat het hier om een virus gaat als je het mij vraagt aangezien ze iedere keer weer verschijnen. Ik heb een goede betaalde virusscanner maar deze kan het probleem niet vinden (McAfee). Ik ben in mijn programma's gaan kijken maar nergens staat er dergelijke download! Ik heb een programma geïnstalleerd om adware op te sporen maar deze kan het ook niet vinden. Ben een beetje ten einde raad nu aangezien ik nergens het virus kan vinden maar hij toch telkens weer opduikt.
Hoe kan ik dit verwijderen???

Mijn dank is groot!

groeten en een fijne Valentijn ;)

Hoi K1pje,

Bedankt voor je antwoord! ik heb het programma gedownload en 2x een volledige scan laten doen. De eerste keer had ie wel wat gevonden en de 2de keer 2 detects.
Maar helaas heeft dat het probleem niet opgelost!!! eens ik een pagina open, zoals deze... verschijnen er 3, 4, 5 venstertjes van Positive Finds Ads.
Heb zelfs een systeemherstel gedaan maar niets helpt! :(

Hoi Hoi,

Ik heb net alles gedaan, zowel explorer als Chrome terug naar zijn oorspronkelijke instellingen. Nergens heb ik Positive Finds Ad gevonden.
Tevens heb ik de beide virusscans laten lopen en zij hebben niets meer gevonden.

Nu opende ik deze pagina en helaas duiken er weer verschillende Ads op dus het probleem is niet verholpen. Ik snap er persoonlijk niets meer van :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan