Post binnen halen & e mail adres wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Afgelopen weekend adsl geinstalleerd van 12 move. Heb nu een probleem, als ik op het envelopje klik om mijn post binnen te halen probeert het modem in te bellen naar tele2 mijn vorige provider, en dat lukt natuurlijk niet. Ik moet nu instellen dat ik via 12move en adsl werk maar kan ik dat doen.
Tweede probleem is dat ik van 12move een emailadres heb gekregen wat niet echt logisch en makkelijk is ik wil dit wijzigen maar weet niet waar ik dit kan wijzigen, mijn nieuwe adres is adsl581305@12move.nl en das niet echt makkelijk.

Bedankt voor jullie antwoorden maar ik heb nu een uur lopen zoeken en prutsen en ben nog niets opgeschoten, zal wel aan mij liggen maar op de site van 12move zie ik nergens aanpassen email adres en mailen kan ik ook al niet vanwege het probleem.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je XP hebt?
In je IE-explorer naar : tools-internetoptions-connections. Daar kun je met setup de adsl instellen, waarschijnlijk moet je kiezen voor een verbinding die altijd online is.
Je mailadres moet je op de site van 12move kunnen veranderen.

Alles van tele2 verwijderen en op de homepage van 12move met je wachtwoord inloggen en eigen e-mailadres aanmaken.
Het adres wat jij opgeeft is voor activering dus haal hem maar weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan