post en notities kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
hai,
mij pc is afgestort en opnieuw winxp geinstalleerd. Ik had gedacht dat ik mijn post en notities veilig had gesteld maar dat lijkt niet zo te zijn.

ik heb al gezocht op local settings etc... maar kan niets vinden. Weet iemand of winxp notities nog op een andere plek bewaard?

Geplaatst door brookhuis1
hai,
mij pc is afgestort en opnieuw winxp geinstalleerd. Ik had gedacht dat ik mijn post en notities veilig had gesteld maar dat lijkt niet zo te zijn.

ik heb al gezocht op local settings etc... maar kan niets vinden. Weet iemand of winxp notities nog op een andere plek bewaard?

Heb je alleen opnieuw geinstalleerd of heb je ook geformateerd? Waar stond je post en je notities? Op een aparte partitie?

Ik weet wel dat er software is waarmee je data kunt terugkrijgen na formateren. Als je even rondzoekt op deze site met de zoekfunctei dan vind je er wel een onderwerp over.

Voor de toekomst: Als het niet zoveel aan MB's is wat je wilt bewaren, schrijf het dan even op een cd-tje of cd-rw, kleine moeite, weinig kosten en veel plezier ;)

succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan