Post ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozon1971

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
De post komt niet meer automatisch binnen, alleen door te drukken op Extra - Verzenden/Onvangen - Pop3(standaard) ontvang ik post. Instellingen zijn verder goed. Wie heeft nog ideeen ?

Groetjes, Joke

Je schrijft dat de instellingen verder goed zijn. Het in het plaatje hieronder staande vinkje staat bij jou nu dus ook geactiveerd?

Dolle pret, ik vraag mij af hoe lang het kan duren voordat je mijn posting ziet, want als je je eigen vraag op het scherm hebt staan gebeurt er niets zolang je niet ververst. Mogelijk dat je elke paar minuten op verzenden / ontvangen in Outlook drukt, anders kan het lang duren voordat je deze posting leest................

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
@chico79: Je bedoelt dat het geplaatste plaatje niet voorzichzelf spreekt? Lijkt mij toch glashelder, zeker gelet op de Nederlandse tekst achter het vinkje.............. toch?

Ik ben bang dat Joke vergeet in Outlook op de verzend en ontvangknop te drukken, anders had zij onze postings allang gezien en wellicht ook gereageerd?

Ik ben bang dat Joke vergeet in Outlook op de verzend en ontvangknop te drukken, anders had zij onze postings allang gezien en wellicht ook gereageerd?

Dat zit er dik in ja! Nouja komt vanzelf wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan