Status
Niet open voor verdere reacties.

haagen47

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
Beste helpers,dit krijg ik al 2 weken in mijn post.Hoe betrouwbaar is dat en zijn jullie ermee bekend?Hopelijk weten jullie een antwoord.Microsoft lijkt betrouwbaar maar ja iedereen kan dat gebruiken.Weer bedankt WA vd Haagen

For the Last time, we are pleased to remind you of the Microsoft Windows (E-MAIL) Award for 5.5, million. Please; confirm if you received our previous messages and the letter sent to your house with;
E-ticket number: 98005043266 098,
Category: 1st,
Draw: 6756,
Match: 5 plus bonus
Amount: 5.5, million British Pounds.
You may reply this mail with this information's: Name:, Address:, Phone:, Cell Phone:, Email:, Alternative Email:, Occupation:, and Position for reconfirmation. It is 24 days to claims deadline.
Best Regards,
Mrs. Kelly Monzill Norlan
Microsoft Management Board, Copyright © 1991-2010

Dit is ALTIJD onzin.

Ik zou het niet doen, waarom zou Microsoft daarom vragen? NIET doen waarschijnlijk als jij je gegevens opgeeft krijg je spam of reclame de hele tijd binnen. Ik zou het niet doen als ik jou was.:confused:

dacht het al maar ja zeker weten is ook leuk hierbij:D
bedankt:thumb:

Phising

Dit is een goed voorbeeld van phising. Stuur alleen je persoonlijk gegevens via een beveiligde verbinding en naar mensen welke je persoonlijk kent.

Bij twijfel log in op de website en stuur daar vanuit de persoonlijke gegevens.

Dus in dit geval ga naar www.microsoft.nl en vul daar je gegevens in.

Een vriendelijk emailtje naar microsoft.nl dat iemand zich als een werknemer van hun uit geeft doet ook wonderen en wordt in geval van phising zeer gewaardeerd.

Deze email staat overigens te boek als het schoolvoorbeeld van een strafbare oplichterstruc zie http://www.419scam.org/emails/2010-03/28/01035133.6.htm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan