Postbank.nl geeft geen reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roobin

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Dit is een probleem dat zich al langere tijd voordoet, heb het echter altijd weten te omzeilen door bij huisgenoten in te loggen. Helaas heb ik die niet meer(verhuzing) en moet ik het toch zelf oplossen.
Het probleem is als volgt: Wanneer ik in Firefox (of in IE) www.postbank.nl invoer krijg ik de volgende melding:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.postbank.nl doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver

Als ik www.postbank.nl ping krijg ik ook geen reactie (gaat via lostboys, krijg echter niks terug. Voor de rest heb ik geen problemen om op andere sites te komen.
Heeft iemand hier een verklaring en een oplossing voor?

Gaan andere pagina's wel goed?

Probeer anders eens www.postbank.nl te pingen. Lukt dat wel? - edit, je hebt hem gepinged. Ik krijg ook een lostboys reactie terug en dat vind ik op zich ook wel vreemd. Welke pingstatistieken krijg je terug?

Maak je geschiedenis en tijdelijke internetbestanden eens leeg. Kijk ook eens in het bestand hosts of daar niet toevallig ee nverwijzing in staat naar www.postbank.nl.

Laatst bewerkt:
jep, andere paginas gaan wel goed.
heb history en oude bestanden ed verwijderd, geen effect.
In het bestand hosts(kende dit niet, heb gezocht) staat dit als laatste regel(naast de standaard text, met enkele voorbeelden):

127.0.0.1 localhost

Jij krijgt wel antwoord bij pingen van www.postbank.nl?
Waar zou het toch aan kunnen liggen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan