• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Postcode zoeken en Dropdown invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsboltini

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2010
Beste Forumleden,

Graag zou ik willen weten hoe ik in sheet ''Postcode Zone Lijst'' cel B9 een Postcode kan in voeren en dat hij dan vervolgens automatisch vertelt welke zone dat is (NL 01 t/m NL 07)?!
En vervolgens zou ik ook erg graag willen weten hoe je in sheets NL 01 t/m NL 07 in cel H17 bij wijze van 5 invult (5 pallets houd dat in) en dat er dan in I17 het juiste bedrag komt te staan uit kolomC (Prijs) verder kom ik er wel uit ;)! Of dat er in cel H17 een dropdownlijst komt en als je dan 1 t/m 33 kunt kiezen en ik zou 13 pallets moeten vervoeren dat er dan het juiste bedrag komt te staan uit kolomC (Prijs) in I17???
Als iemand mij zou willen helpen, heeeeel graag :thumb:!!!

Bijvoorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
T.S. Bolt

Bijlagen

tsboltini

Hallo tsboltini,

Ik heb een bestand bijgevoegd met de formules waar je om vroeg.
Ik heb wel van de 7 tabs die je hebt aangemaakt 1 tab gemaakt (zie tab totaallijst).
In de postcode zondelijst heb ik hetgeen gezet waar je om vroeg aan de rechter zijde van de sheet staan formules die ik wel even op dezelfde sheet moest zetten anders werden de formules te lang.

je kan deze additionele info gewoon verbergen...

Let op als je iets aan de sheet wijzigt heb je een grote kans dat het niet meer gaat werken, ik zou zeggen verplaats de cellen i.p.v. te koprieren en te plakken...

Meer vragen zijn welkom, als dank zou ik het op prijs stellen dat je een keer mijn site bezoekt.

Gr.

ClickandKnow

Bijlagen

Laatst bewerkt:
KlickandKnow

Beste KlickandKnown,

Ik ben je hartstikke dankbaar :thumb:!!!
Ik ben hier echt heel erg blij mee :)

Nu ga ik hem afmaken!

Nogmaals bedankt!

Met Vriendelijke groet,
T.S. Bolt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan