• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

postcodes aanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaneijk

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2017
Geachte leden van het forum,

Ik heb even op internet zitten zoeken naar iets voor het automatisch opzoeken / invullen van postcodes. Nu heb ik op http://www.snb-vba.eu/ wel iets gevonden. Echter zoals aangegeven op de site is deze verouderd kan deze dus niet alle postcodes van heden opzoeken.
Is hier toevallig iets van een nieuwere versie van of is er hiertoe iets anders mogelijk ?

mvg,

E.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ExcelAmateur
nee die had ik nog niet gevonden, ik ga me hierin even verdiepen. bedankt voor de tip

dit is inderdaad wel wat ik bedoel dat er een adres wordt gezocht op internet en daar de bijbehorende postcode wordt gezocht. Alleen ook hierin wordt de postcode niet automatisch overgenomen en teruggeplaatst naar excel. Ik heb momenteel een adressenlijst van meer dan 1000 regels, dus ik hoop echt dat er een beste helper is die mij hiermee verder zou kunnen en willen helpen.

ik kom er niet uit hoe ik de gevonden postcode kan overnemen en terugplaatsen in excel, ik ga het wel met de hand doe

in ieder geval bedankt voor de reacties, echter heb ik helaas niet kunnen bereiken waar ik op hoopte.

mvg. E.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan