• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

posten verzamelen van verschillende werkbladen

• Onderwerp starter Onderwerp starter sb17
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sb17

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2015
Beste mensen,

In de bijlage een kasboek, met voor elke mnd een invoerwerkblad en een journaaloverzicht en een jaaroverzicht. Ik heb zelf een grootboekposten blad ingevoegd, waar ik graag per post en per periode de geboekte posten wil kunnen zien. Met welke formule zou dit moeten? PS er missen wat maanden anders was bestand te groot.

SiebeBekijk bijlage kasboek proef.xlsx

Leo,

Zie reactie bij post.

Had je toevallig een oplossing voor bevenstaande vraag?
Wat is de beste oplossing een excelformule of een vba code ??

Siebe

Hoi Siebe,

ik denk voor bovenstaande dat je eens moet kijken naar de mogelijkheden van tabellen en draaitabellen
heb er zelf nog niet mee gewerkt, maar hier al geregeld gezien dat daar enorm veel mee mogelijk is.

mvg

Leo

Heb je wel eens gehoord van tabellen en hoe je het beste gegevens kan verzamelen? Zo nee, doe daar eens onderzoek naar. Je kan alles via dit forum wel voor elkaar krijgen. Formules of VBA maakt allemaal niet zoveel uit. Maar je kan beter eens nadenken over een goede opzet van hetgeen je wil.

ben bezig geweest met een draaitabel en idd dit geeft de overzichten zoals ik ze wilde hebben. allen dank voor de suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan