Postermaken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs123

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Beste Helpmij,

Ik heb in de bijlage een bestand gemaakt met alle golfbanen in Nederland. NU heb ik nog een word bestand waarin ik een plaatje heb op de achtergrond. Dit plaatje heeft een hele hoge resolutie dus kon ik niet in de bijlage toevoegen. Als je het Word bestand in de bijlage ziet zie je meer dan 100 pagina's, met op elke pagina een andere golfbaan met informatie! Nu wil ik graag elke golfbaan apart met dat poster plaatje als achtergrond. En dan van elke word bestand een PDF maken en dit naar alle golfbanen sturen.

Weet iemand hoe ik dit snel kan doen. Of moet ik echt gewoon elke keer kopieren van het ene bestand en dan plakken naar het andere bestand en opslaan als pdf! En dat 115 keer!!??

Bijlagen

Het is volstrekt onduidelijk wat je wilt.
Heb je nu één plaatje, of van elke golfbaan een plaatje.

En wat wil je daar nu precies mee:
Voor elk bestand dat je stuurt op élke pagina een plaatje van de golfbaan waar je dat bestand heenstuurt ..... ?

OF WÁT .... ??

Poster

Excuus dat het zo onduidelijk is!

Ik heb 1 standaard achtergrond(plaatje) Hierop staat boven en logo en onderaan een logo! In het midden is het blanco maar daar moet de tekst die je ziet in het bestand dat ik heb toegevoegd.

In dit bestand zie je 115 x verschillende tekst! Dit moet ik dus 115 keer plakken in dat word bestand waar ik dat achtergrond plaatje heb! Dit kost me super veel werk omdat ook nog door die hoge resolutie van dat plaatje(banen moeten het namelijk op A2 formaat kunnen uitprinten) me computer heel langzaam gaat wanneer ik kopieer plak!

Weet iemand een snellere manier om dit te doen?

owja, en dan moet ik ook nog eens van elk bestand een PDF maken zodat ik het naar golfbanen kan mailen!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ken het plaatje uiteraard niet, maar je zou het als Watermerk kunnen toevoegen, dat wordt dan in principe op elke pagina als achtergrond ingevoegd
Hoe je dat doet is afhankelijkvan de Word-versie.
Je mag het plaatje wel even toesturen, doe ik een poging:

Laatst bewerkt:
Zet die gegevens per baan in een tabel en voeg die samen met het document met logo's.

Poster

Ik heb het gemaild!!

En dat samenvoegen dat snap ik niet helemaal?? haha

Laatst bewerkt:
poster

Ja dat kan wel kloppen, het bericht stond nog steeds in mijn postvak UIT!

Heb het nu met mijn gmail account verstuurd!

Ontvangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan