Postmasters berichten,, spam??!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
hadiehallo iedereen,

de laatste tijd krijg ik allemaal emails van postmaster dat mijn bericht versturen mislukt is ofzo ik heb er iets van 300 berichten van gekregen ofzo ik word echt gek :P hier een voorbeeld:

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. charmaine200418@localnet.com
I was just thinking of you.. Lately i just quit my job since i have picked up working on the internet in the past 2 months. Gooogle has shown me everything i need to get started with web2.0 and making money. I've made 890 dollars the first week i started with this! it's crazy! You can find the Article

ik ken geen charmaine ofzo maar het blijft maar rare dingen sturen volgens mij is dit een virus ofzo maar wat moet ik precies doen?????????

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor e-mail account heb je? @hotmail.com, @knpmail.com etc?

Ik heb deze week op mijn @hotmail.com iets dergelijks meegemaakt. Sterker nog: De mailtjes die niet konden afgeleverd stonden zelfs als door mij verzonden in mijn Verzonden Items van Hotmail! [Natuurlijk heb ik direct mijn wachtwoord op Hotmail veranderd].
Ik vermoed dat dat ligt aan de problemen die ik deze week bij mail.live.com ondervonden heb: Het zou kunnen dat hackers gebruik hebben gemaakt van die problemen en rommel-mails hebben kunnen versturen.

PS: Als het niet om @hotmail.com gaat, dan zal iemand je e-mail adres gekaapt hebben om als afzender te gebruiken richting een mailserver die niet goed beveiligd is.
Vaak kun je uit de bijlagen van dergelijke 'bounce-mail' halen waar het bericht origineel vandaan gestuurd is (dus het ip-adres dat gebruikt is), maar ook welke mailserver blijkbaar gebruikt kon worden voor het doel van de spammer (dus de slecht beveiligde mailserver).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan