posts van forum weghalen met politie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

high slawonic

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
hallo, ik heb de afgelopen jaren een heleboel persoonlijks geschreven op een internetforum. heel dom, ik weet het. ik heb mijn lesje geleerd nu. nu het erop lijkt dat bepaalde mensen dingen zijn gaan uitpluizen over mij ben ik bang dat ze dit vinden. ik heb de administrators gemaild en gevraagd of de topics in kwestie even een paar uur van het slot konden zodat ik mijn posts kan weghalen. het mocht niet. nou is mijn vraag, kan ik naar de politie stappen zodat zij het forum benaderen en ik mijn dingen weg kan halen? of kan ik dit vergeten.

ik denk niet dat de politie zal helpen of ookmaar in staat zal zijn te kunnen helpen.

je bent toch gebruiker van dat forum en kan je berichten toch bewerken? vervang alles door ....
tenzij de topics gesloten zijn.. dan weet ik het ook niet meer... bomaanslag? ;-)

Je had beter kunnen vragen of zij jou berichten willen verwijderen, in plaats van vragen of het slotje er voor een tijd af mag. Met een gegronde reden zullen ze daar niet moeilijk over doen lijkt me. Als iemand hier vraagt om een dichte topic te openen om eigen berichten aan te passen of te verwijderen, zal die van mij ook een nee krijgen. Ik heb ook wel eens verzoekjes gehad om berichten aan te passen van een gesloten topic, omdat iemand zijn/haar echte naam in staat. Dit gaat dan ook om berichten die de persoon zelf heeft geplaatst. Hier doe ik niet moeilijk over als de persoon ook duidelijke links geeft en pas die even aan.

Met de Politie zul je denk ik niet ver komen, je hebt het immers zelf geplaatst en een forum is eigenaar van alle berichten, na plaatsing er van.

Je had beter kunnen vragen of zij jou berichten willen verwijderen, in plaats van vragen of het slotje er voor een tijd af mag. Met een gegronde reden zullen ze daar niet moeilijk over doen lijkt me. Als iemand hier vraagt om een dichte topic te openen om eigen berichten aan te passen of te verwijderen, zal die van mij ook een nee krijgen. Ik heb ook wel eens verzoekjes gehad om berichten aan te passen van een gesloten topic, omdat iemand zijn/haar echte naam in staat. Dit gaat dan ook om berichten die de persoon zelf heeft geplaatst. Hier doe ik niet moeilijk over als de persoon ook duidelijke links geeft en pas die even aan.

Met de Politie zul je denk ik niet ver komen, je hebt het immers zelf geplaatst en een forum is eigenaar van alle berichten, na plaatsing er van.

ik heb ze er al over gemaild en de situatie uitgelegd. daarop hebben ze enkele topics verplaatst naar een voor leden onzichtbaar gedeelte (alleen zichtbaar voor mods en admins dus). dus ze hebben mij al een gunst gedaan. die dingen gaat niemand voor me zelf zitten verwijderen, het zijn er te veel.

en als ik nu aangifte doe van stalking? zou het dan kunnen werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan