postvak in dubbel enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
Mijn Outlook is een grote puinhoop zowel in mijn persoonlijke mappen staat een postvak in als in outlook vandaag. dit geldt ook voor div. andere mappen. Bovendien heb ik geen adresboek meer. wie helpt om dit te herstellen en terug te vinden???
 
als ik klik op beeld ; krijg ik geen indeling te zien en hoe krijg ik mn adresboek terug?
 
Het is zo duidelijk dat ik denk dat Rob Citroen niet weet waar hij beeld/indeling moet vinden.
Bovenaan in Outlook zie je beeld staan. Enz

Aha, ik zie dat je beeld hebt gevonden. Zelf heb ik het niet maar als het niet bij beeld staat moet je even bij die andere mogelijkheden kijken.
 
ok , sorry dat ik maar een beginner ben, ik dacht dat dit forum ervoor bedoeld was! Nogmaals hoe krijg ik mijn adresboek terug
 
Je kan bijvoorbeeld alle in-mappen eruit gooien. Wik je em ergens anders hebben staan?
Op bijvoorbeeld Postvan In gaan staan--->rechtsklikken en dan nieuwe mappen. Kan je alle kanten mee op.

Succes,
Fonz
 
Sinds wanneer heb je dit?
Pas? probeer eens door systeemherstel de zaak terug te zetten naar een datum toen het nog goed was.
 
Robcitroen,
Even voor de zekerheid: Outlook heb je toch?
Je staat in de goede sectie maar voor de zekerheid toch maar even vragen. Of heb je Outlook Express?
Het is n.l. wel vreemd dat je niets kunt vinden onder beeld.
Trouwens, geen sorry nodig hoor. Alleen kon Joram moeilijk zien wie er aan de andere kant zat.
 
ja ik heb outlook, ik heb indelen gevonden onder "Extra". Maar ook dit helpt niet! En hoe vind ik al mijn adressen terug. In Hotmail staan wel al mijn adressen; heb ik daar wat aan?
 
Je moet je adressen gewoon weer importeren,
je kunt dit activeren, door boven in het menu van outlook op EXTRA te klikken.
Hierna kies je voor e-mailaccounts.

Vervolgens kies je voor "Een nieuwe adreslijst of een nieuw adresboek toevoegen"
Klik op VOLGENDE, selecteer hierna "Extra adresboeken" en klik wederom op VOLGENDE.

Selecteer Outlook-adresboek en klik VOLGENDE. Het adresboek wordt toegevoegd en je zult Outlook een keer dienen af te sluiten en opnieuw op te starten.

Wat betreft al die mappen extra. Kun je niet verwijderen?
 
Ik heb het idee dat TS niet allen antwoorden goed leest.
Ik heb naar ik meen al twee keer gemeld dat je dat gewoon met "de grote rechtermuisknoptruuk" kunt doen. OOk mappen erbij, mappen verwijderen, mappen verplaatsten etc.
Ik schrijf me blauw.

Fonz :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan