Postvak in is bijna vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed7

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Beste,

Is er een mogelijk om de grootte van het postvak in te vergroten?
Of zijn er andere mogelijkheden om capaticiteit te winnen zonder iets te verwijderen?

Thx!

Als je het over Outlook hebt, kun je "archiveren".

Je kunt dan kiezen om berichten van vóór een bepaalde datum in een apart .pst bestand op te slaan.

Je zult even moeten zoeken naar waar het bestand wordt opgeslagen, maar in windows zoeken naar een *.pst bestand van 'vandaag' lijkt me niet zo moeilijk.;)

Dit bestand kun je dan weer openen in Outlook, en komt dan onderaan je lijst met postmappen te staan met de naam "Archiefmappen". de naam kun je wijzigen door met de rechtermuisknop naar de Eigenschappen te gaan en dan onder de knop "geavanceerd..." de naam te wijzigen. Het zit ver weg, maar een andere manier heb ik nog niet gevonden.

Succes

Laatst bewerkt:
Welke postvak?

Die van je werk? Die van je provider?

Je hebt uiteraard de mogelijkheid gebruik te maken van zgn. Personal Folders, *.pst bestanden waarin je mail archiveert. Ervaring leert echter dat dit een houtje-touwtje oplossing is voor professioneel gebruik. Daarvoor zou ik graag de Enterprise Vault van Symantec even onder de aandacht willen brengen. Heel goed product; werkt als een tierelier.
Helaas heeft outlook geen mogelijkheid een postvak zomaar te vergroten, daar zit nu een maal een maximum op.

Hoop dat je hier iets meer mee kunt.

Groet,
Fred

Symantec Vault is een mooie oplossing voor bedrijven. Voor particulieren lijkt me het een dure oplossing en is PST aanmaken het gunstigste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan