postvak in leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja67

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Gisteren was ik mijn mail aan het openen en opeens ging de computer uit en aan geen idee wat het was maar ik ben wel mijn hele postvak in kwijt. Nu weet ik waar ze staan onder identities en daar staat postvak in met een aardig hoog kb aan inhoud ik neem aan dat dat al mijn mailtjes zijn. Ik heb geprobeerd de hele map onder identities leeg te halen ergens anders op te slaan, outlook te verwijderen opnieuw op te starten alles weer terug te kopieeren maar dat brengt mijn postvak in niet terug. Importeren gaat ook niet geeft ie een soort melding van kan geen berichten importeren uit OE5 terwijl ik met 6 werk, opzoeken lukt ook niet. Ik heb nu een groot computer probleem, weet iemand een oplossing alvast bedankt

Gisteren was ik mijn mail aan het openen en opeens ging de computer uit en aan geen idee wat het was maar ik ben wel mijn hele postvak in kwijt. Nu weet ik waar ze staan onder identities en daar staat postvak in met een aardig hoog kb aan inhoud ik neem aan dat dat al mijn mailtjes zijn. Ik heb geprobeerd de hele map onder identities leeg te halen ergens anders op te slaan, outlook te verwijderen opnieuw op te starten alles weer terug te kopieeren maar dat brengt mijn postvak in niet terug. Importeren gaat ook niet geeft ie een soort melding van kan geen berichten importeren uit OE5 terwijl ik met 6 werk, opzoeken lukt ook niet. Ik heb nu een groot computer probleem, weet iemand een oplossing alvast bedankt

helaas weet niemand nog iets te doen voor mij. Ik wil graag systeemherstel doen van het moment voordat ik demailtjes ging openen. Maar als ik dat wil doen kan ik bijvoorbeeld niet 2 dagen terug gaan of naar gisterenochtend bijv. Kan dit echt niet?

het is nog tseeds niet opgelost weet iemand misschien iets?:confused:

helaas weet niemand nog iets te doen voor mij. Ik wil graag systeemherstel doen van het moment voordat ik de helaas weet niemand nog iets te doen voor mij. Ik wil graag systeemherstel doen van het moment voordat ik demailtjes ging openen. Maar als ik dat wil doen kan ik bijvoorbeeld niet 2 dagen terug gaan of naar gisterenochtend bijv. Kan dit echt niet?mailtjes ging openen. Maar als ik dat wil doen kan ik bijvoorbeeld niet 2 dagen terug gaan of naar gisterenochtend bijv. Kan dit echt niet?

Systeem herstel kun je alleen doen op de datums waar er een herstelpunt is gemaakt.
Dat zijn de vette datums in systeemherstel.
Maar het is maar de vraag of dat je mailtjes terug brengt.
Het herstelt het systeem maar niet de data volgens mij.
Wat je zou kunnen controleren is bij rechtsklikken op de map waar je mailtjes in staan of de map niet als alleen lezen gemerkt staat.
verder ben ik ook niet gekomen met mijn probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan