Postvak IN Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martiny

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Middag

weet iemand of het mogelijk is, om in outlook 2003 voor iedere account een eigen postvak IN is te maken :o
ik ben nu met regels aant stoeien geweest maar ik krijg toch regelmatig dubbele meldingen als er een bericht via de ene account binnekomt dat ie dan heel anders regageerd dan als ie via een andere binnekomt :rolleyes:
en maak ik geen verschil in de accounts bij de regels,
dan verzend ik soms zakelijke mail via mijn prive account en word het een rommeltje :shocked:

Laatst bewerkt:
morge

We zullen het eens doorlezen
Daar zullen vast wat tips tussen staan :thumb:
bedankt vast :)
en we houden je op de hoogte :)

ieder zijn eigen outlook

Volgens mij moet je iedereen gewoon een eigen outlook en dus een eigen inbox geven. E-mail is persoonlijk.
Stel dus gewoon een paar accounts in op je computer, zodat iedereen zelf kan inloggen. Richt voor iedereen zijn eigen outlook in.
Mocht dat te ver gaan, zet dan een paar mailprogramma's op je computer en laat iedereen met zijn eigen mailprogramma werken.

LexDeLeuke zei:
Volgens mij moet je iedereen gewoon een eigen outlook en dus een eigen inbox geven. E-mail is persoonlijk.
Stel dus gewoon een paar accounts in op je computer, zodat iedereen zelf kan inloggen. Richt voor iedereen zijn eigen outlook in.
Mocht dat te ver gaan, zet dan een paar mailprogramma's op je computer en laat iedereen met zijn eigen mailprogramma werken.

Mijn vraag was hoe IK van account kon wisselen
en niet voor/van diverse personen :cool:
en om een werk account voor mezelf te maken
en daarnaast een prive account :eek:
kan ik ook wel 2 comps naast elkaar zetten
Maar in Outlook 2003 is het ook makkelijker van account te wisselen :thumb:
alleen die regels :o
ik heb er meer topics over gezien maar die werken nog niet perfect :mad:
we zullen op 20007 moeten wachten :p :D :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug