Postvak In plots leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

robindr

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
40
Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Tijdens het werken op de pc constateerde ik zopas dat mijn Postvak In leeg was. Alle mails waren verdwenen. In mijn andere subpostvakken heb ik dit probleem niet. Daar kan ik alle mails bekijken en lijkt er niets te zijn gevonden.

Ik heb reeds een scanpst gedaan op mijn outlook.pst en archive.pst (deze stonden in "Mijn Documenten) en na de melding dat er op beide bestanden fouten zaten heb ik deze gerepareerd. Toen ik echter mijn outlook terug opstarte bleek er niets te zijn veranderd.

Ik hoop dat iemand me kan helpen om mijn mails terug te krijgen want, dit zijn namelijk mails die ik nodig heb voor m'n job en dus belangrijk ;-)

Alvast bedankt voor alle tips.

ps: In bijlage een afbeeldingvan hoe mijn Postvak In eruit ziet.
 

Bijlagen

  • outlook.jpg
    outlook.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 68
Probleem opgelost, ik had de verkeerde pst file gescand op fouten :eek:
 
Postvak In

Hallo,

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het ook de scan gedaan maar waarschijnlijk ook met het verkeerde .pst bestand, want probleem blijft bestaan. Kun je mij aangeven hoe het .pst bestand heet dat jij gescand hebt?

Alvast bedankt van een onthande Outlook gebruiker.
 
De eerste en verkeerdelijke scan was van het bestand in outlook.pst in "Mijn documenten"

Het goede pst bestand zit op mijn pc in:
C:\Documents and Settings\Robin.WOONST-886R5M2T\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan