Postvak in (te) snel vol in Windows Mail Live

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Beste mensen,

Het "postvak in" van Windows Live Mail op de PC van mijn vriend met Windows 7 raakt zeer snel vol (max. 30 MB). Hoe kan ik mijn vriend helpen, om dit te voorkomen, zodat hij niet om de haverklap zijn postvak in moet legen, om weer nieuwe Mails te kunnen ontvangen? Ik zou zeer dankbaar zijn voor een antwoord en heb veel vertrouwen in de kundigheid van de mensen op dit Forum. Alvast bedankt voor de veronderstelde Support.

Met vriendelijke groet uit Weert,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Beetje vage vraag.
Vol met wat?

Als het gaat om spam zou ik zeggen, neem een nieuw account.

Tardis

Hoi Tardis,

Excuses voor de onduidelijkheid. Ik bedoel vol met normale e-mail. Wellicht kan daar ook Spam bij zitten.
Het probleem is, dat het postvak IN, maar 30 MB kan laden, dan geeft ie aan, dat het postvak IN eerst geleegd moet worden, voordat weer nieuwe e-mails kunnen worden ontvangen.
Met vriendelijke groet,

Cor

Wacht even. Mijn interpretatie is:
Wat je bedoelt is niet Windows Live mail met een beperking van 30 MB maar de mailbox bij de provider.
Daar kun je weinig aan doen, behalve:
a. Zéér regelmatig mail ophalen, zodat er weer ruimte vrij komt bij de provider
b. Vragen aan vrienden en bekenden op te houden met het versturen van grote mails (met plaatjes/foto's/filmpjes erin etc.) of het versturen ervan minstens te beperken.
c. Evt. uitbreiding vragen bij de provider, als die daartoe bereid is.
d. Een ander e-mail adres er naast nemen (bijv. een Hotmail of Gmail account) waar mailtjes met plaatjes/foto's/filmpjes etc. naar toe gestuurd kunnen worden door vrienden/kennissen. Ook Hotmail en Gmail is op te halen via Windows Live Mail, dus je hebt dan 2 mailboxen in Windows Live Mail ipv. 1.

30 MB mail vind ik al behoorlijk veel ruimte (mijn vader bijv. heeft 10 MB)...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi DNties,

Dank voor jouw reactie.
Over jouw zienswijze moet ik even nadenken. In ieder geval bedankt voor de Support.

Met vriendelijke groet,

Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan