Postvak In, Verzonden Items, Verwijderde Items allemaal leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn19

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Dag allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende. Ik heb meerdere problemen.

1.Zojuist mijn OE geopend en kwam tot de ontdekking dat alle mails uit Postvak In, Verzonden Items, Verwijderde Items weg waren. Verder had ik onder mijn Postvak IN nog een aantal submappen die weg zijn en alle contactpersonen zijn foetsie.

Ik heb al enkele soortgelijke onderwerpen voorbij zien komen op het forum, maar ik was er niet bij gebaat. Ik heb het volgende al geprobeerd:

In Outlook Express naar Bestand, Importeren, Berichten, Outlook Express 6 (of 4).

Klik op Volgende en kies dan voor E-mail (Edit: Berichten!) uit een OE6 archiefmap importeren.

Klik op OK. Vervolgens klikken op Bladeren en dan "surfen" naar:

C:\Documents and Settings > gebruikersnaam > Local Settings > Identities > {101010101 voorbeeld getal} > Microsoft > Outlook Express. Klik op OK.

Maar krijg na OK het bericht: "Het opgegeven berichtenarchief kan niet worden geopend. Het wordt mogelijk gebruikt door Outlook Express" Dus kom niet verder.

In mijn Postvak IN stonden zo'n 300/400 mails, terwijl ik bij de eigenschappen van PostvakIn.dbx slechts 139KB lees. Tevens met de zoekfunctie op mijn gehele computer gezocht naar dbx.bestanden, maar kon op geen enkele andere locatie dan bovenstaande iets vinden.

2. Daarnaast gebruik ik ook weleens Microsoft Outlook. Na mijn plotselinge OE-problemen dacht ik vanmiddag hierin te kijken en ook hier kreeg ik een probleem. Microsoft Outlook gaf aan dat outlook.pst niet gevonden kan worden en daardoor wordt Microsoft Outlook ook niet geopend.

3. Ik maak gebruik van Windows Live Messenger en die onthoudt sinds gisteren spontaan mijn gebruikersnaam en wachtwoord in één keer niet meer. Heeft er misschien niets mee te maken, maar ik noem het toch even.

Zit het er nog in dat ik mijn mails ergens vandaan kan halen en zo ja, heeft iemand een oplossing? Of heb ik wellicht last van een groter probleem (virus op mijn computer......ook al leverde mijn antivirus slechts één geínfecteerd bestand op.....???) O ja, ik krijg nu elke de vraag om mijn OE te comprimeren maar stel dat voor de zekerheid maar even uit.

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Gr.
Martijn

Ik had me zojuist voor deze site aangemeld en had daardoor twee mailtjes ontvangen......ik dacht laat ik eens opnieuw opstarten. Na het opstarten meteen OE geopend en nu waren deze twee mailtjes ook in één keer verdwenen....

Ik snap er niks van.

Gr.
Martijn

Kijk even bij extra> opties> onderhoud.

Voor herstel van je berichten kun je de hele tutorial proberen uit de bijlage.

Ik heb de bijlage geprobeerd en dat werkt. Alleen werkt het slechts voor de 4 mail die er op dit moment in mijn Postvak In zitten....niet voor de honderden die er een paar dagen geleden in zaten.

Wat bedoel je precies met "Kijk even bij extra> opties> onderhoud." ?

Het lijkt erop dat er telkens als ik mijn computer opstart een nieuwe Outlook Express wordt gegenereerd, geheel leeg. Ik krijg alleen geen welkomstmail (die kreeg ik bij het gebruik de tutorial in de bijlage ook niet trouwens).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan