Op mijn PC staat zowel OUTLOOK als OUTLOOK EXPRESS. Ik gebruik hoofdzakelijk OE. Het probleem is dat inkomende mails soms bij Outlook gaan staan, zodat ik ze niet meteen zie. Dat geldt ook voor het verzenden van mail. Soms gebeurt dat via Outlook, hoewel ik ze in OE heb opgesteld. Als er een probleem is met het verzenden merk ik (te laat) op dat de betreffende mails in Postvak UIT van Outlook staan. Dat alles gebeurt ook als ik OUTLOOK heb afgesloten (wel staat er dan een icoontje op de werkbalk). Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles via OE verloopt? Of moet ik OUTLOOK gewoon deleten? En welke gevolgen heeft dat?
ALARM. Ik merk nu dat een deel van mijn mails in Postvak In van OE verdwenen zijn, de mails van ongeveer één jaar, zonder dat ik iets in die zin ondernomen heb. Ze zijn nergens terug te vinden, niet bij verwijderde items, niet bij Outlook (zie hierboven). Wat kan er gebeurd zijn? Waar vind ik ze terug, als ze tenminste ergens zijn? Systeemherstel werkt niet. Ik heb wel een back up via Norton Ghost. Hoe kan ik die eventueel tevoorschijn halen? Misschien is mijn postvak te vol, dan worden mails toch niet gewoon weggeschreven?
ALARM. Ik merk nu dat een deel van mijn mails in Postvak In van OE verdwenen zijn, de mails van ongeveer één jaar, zonder dat ik iets in die zin ondernomen heb. Ze zijn nergens terug te vinden, niet bij verwijderde items, niet bij Outlook (zie hierboven). Wat kan er gebeurd zijn? Waar vind ik ze terug, als ze tenminste ergens zijn? Systeemherstel werkt niet. Ik heb wel een back up via Norton Ghost. Hoe kan ik die eventueel tevoorschijn halen? Misschien is mijn postvak te vol, dan worden mails toch niet gewoon weggeschreven?
Laatst bewerkt: