postvak out zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankyboy1

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
20
Gisteren probeerde er iemand 100 fotos in 1keer te versturen via outlook express.

Dit lukt dus niet en nu staat dit bericht in mijn postvak uit.

Het bericht wordt niet verstuurd en ik kan het niet verwijderen.
Ik probeerde reeds om het bericht blauw te maken en dan te deleten, de enige reactie die ik krijg is een zandlopertje dat na 20 minuten nog niet weg is. Bij het afsluiten krijg ik dan de melding "dit programma reageert niet".

iemand een idee hoe ik dit bericht uit mijn postvak uit krijg ? bedoeling is om dit te deleten en niet te versturen (anders heeft de bestemmeling problemen om dit binnen te halen)

alvast bedant voor de hulp
 
Ga eens naar de volgende locatie:
C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data\Identities\{ Lang nummer tussen accolade's }\Microsoft\Outlook Express
Wanneer er meerdere van deze nummers staan, controleer dan of de datum recent is.

Delete de file "Postvak uit".
Wanneer je o.e. weer hebt gestart, wordt er een nieuwe file gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag verplaatst naar ->software->mailprogramma's->outlook express, daar lijkt het me beter passen als bij ->hardware->toetsenbord/muis.

Wat betreft je probleem, als het inderdaad Outlook express betreft ga dan naar C:\Documents and Settings\jouwgebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{een hele hoop nummers}\Microsoft\Outlook Express en zoek daar "Postvak UIT.dbx" op, hernoem die naar "Postvak UIT.old" en start Outlook Express op, als het goed is ben je nu van het probleem af (outlook express maakt automtatisch een nieuwe Postvak UIT.dbx aan)
Mocht je het niet zo kunnen vinden, kan je ook via ->start->zoeken op zoek gaan naar "Postvak UIT.dbx", maar dan moet je wel zorgen dat zoeken in systeem- en verborgenbestanden aanstaat.
 
BEDANKT VOOR DE REACTIE

MIJN PROBLEEM IS OPGELOST

Sorry maar ik had dit bericht stomweg verkeerd gepost

Frank
 
voor maestro12

... indien dit soort situaties zich meerdere malen zouden voordoen kan je met suc6 een snelkoppeling naar je bureaublad plaatsen ..... dat scheelt alweer :)

leon25 :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan