postvak uit in outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mij helpen met het vlg. probleem. Ik ben vandaag de hele middag bezig geweest om 1 vriendin te helpen met haar outlook.
Wat is het geval? Zij heeft (door onwetendheid) geprobeerd een mailte versturen via outlook express, met daarbij een bijlage met 30 foto`s. natuurlijk veel te groot. Zij heeft als besturingssysteem, XP. en als office pakket Office 2000.
Nu is het betreffende bericht terecht gekomen in postvak uit. De adsl verbinding , niet aktief, maar het is onmogelijk om het klaarstaande bericht te verwijderen.
Zodra het wordt aangeklikt, komt er een zandloper tevoorschijn en is de computer niet meer vooruit te branden. Ik heb de instellingen al nagelopen en vlgs. mij staan deze goed.
Niet op direkt verzenden b.v. Ik wil dat bericht graag deleten, maar kan geen manier meer bedenken om dat voor elkaar te krijgen. Wie weet raad?
Vast bedankt.

Had ik al geprobeerd. Maar daar kan ik outlook niet opstarten

als je postvak uit opent sleep dat bericht eens naar de verwijderde items.
en dan via bewerken map verwijderde items leegmaken.

Ook dat kan niet, want zodra ik dat bericht aanklik om te kunnen selekteren begint de zandloper te lopen en kan ik niets meer. Dus ook niet verplaatsen.
Heb al gekeken met de verkenner in de outlookmap.
Maar ik weet niet precies in welke map de berichten staan. Ik zou het bericht dus via een omweggetje willen verwijderen, als dat mogelijk is.

Je kunt proberen via Start>Zoeken>Bestanden of mappen
opzoek te gaan naar DBX.bestanden in dit geval Postvak UIT.dbx
Met de pijl erop gaan staan,dan rechtermuisklik>verwijderen

postvak uit

Ria,
Ga naar:C:\Documents and Settings\Jouw naam\Local Settings\Application Data\Identities\{A77C5F22-B107-46B0-A1B3-147FD6996A91}\Microsoft\Outlook Express
en verwijder hier het bestand : postvak uit.dbx
Start daarna opnieuw op en er wordt een nieuw postvak uit .dbx aangemaakt maar nu is hij helemaal leeg.
Vr.gr. B.Kat

let wel op de map local settings is een verborgen map dus druk tab extra en dan mapopties en daar beneden verborgen bestanden weergeven.

de berichten zijn verwijderd. maar.... wat blijkt nu? ze zitten in de map verwijderde items.
wanneer ik via bewerkn probeer om de map verwijderde items te kiezen is dit onmopgelijk, want is niet aktief. hoe krijg ik nu deze map definitie leeg ? zodra ik nl. de verwijderde items probeer te selekteren gebeurd weer hetzelfde als daarvoor in postvak uit. help!!!!

doe hetzelfde als net maar dan met verwijderde items .dbx

kan daar het bestand verwijderde items niet vinden wel postvak in en postvak uit.

moet er toch echt staan,kijk je in verborgen bestanden?

C:>Documents and Settings>Jouw naam>via extra> mapopties verborgen bestanden weergeven>Local Settings>Application Data>Identities>{A77C5F22-B107-46B0-A1B3-147FD6996A91}>Microsoft>Outlook Express

Laatst bewerkt:
het is me gelukt. Via outlook
lokale mappen. Dit selekteren. Toen bewerken en nu kan ik kiezen voor map verwijderde items leegmaken. En voila. Gelukt. Hardstikke bedankt voor jullie hulp. (ook names mijn vriendin.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan