Postvak Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Na problemen met Office 2010 ben ik weer overgestapt op Office 2007. Met het programma Outlook probeer ik berichten te verzenden. Iedere keer als ik dat doe verschijnen de e-mails in de map Postvak Uit. Het maakt niet uit wat ik doe de berichten blijven daar staan. Ik heb geen idee wat ik moet doen om de berichten de status Verzonden Items te laten verkrijgen. Iemand een idee?

Als ik dit zo lees, lijkt het erop dat je berichten niet verzonden worden.
Controleer je email instellingen eens. Welke provider gebruik je ? en wat zijn je mailserver instellingen ? Succes Jan

Zijn ze later wel weg? Zo ja, dan je interval voor verzenden en ontvangen korter zetten.

Over deze kwestie heb ik contact gehad met mijn internetprovider Ziggo. Die gaven aan dat ik een e-mail moest proberen te versturen via de website van Ziggo. Als het dan goed gaat moet ik mijn account verwijderen en opnieuw opbouwen. De e-mail werd via de website verstuurd en dat ging goed. Toen heb ik inderdaad het account verwijderd en opnieuw ingevoerd. Daarna gaat het verzenden van e-mails zonder problemen. Het probleem is derhalve hiermee opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan